Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
* Delerium opent Saidin-poort .......
[ Voor 22% gewijzigd door Delerium op 06-08-2003 15:05 ]
0: overbodig.

Nog een klein beetje, dan kunnen de Trollocs 'm meenemen-0,57: Troll; Som: -0.44 / 8x
[edit]Woeps, daar gaat ie
* Delerium vraagt zich af of niet iemand zijn account open heeft laten staan, zo nee, dan hoeft die meneer van Computerland niet meer terug te komen.Score: -1 (Troll)
[ Voor 31% gewijzigd door Delerium op 06-08-2003 15:11 ]
En zo ja, dan is het nog z'n eigen fout. Je moet zorg dragen voor je account. Als iemand anders wat uitspookt doordat jij je account open laat is dit voor jouw rekeningEcteinascidin schreef op 06 augustus 2003 @ 15:10:
[...]
Nog een klein beetje, dan kunnen de Trollocs 'm meenemen
[edit]Woeps, daar gaat ie
[...]
* DinX vraagt zich af of niet iemand zijn account open heeft laten staan, zo nee, dan hoeft die meneer van Computerland niet meer terug te komen.
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Dergelijke opmerkingen zijn imo een signaal van "ik heb scheit aan deze site" en dat is voor mij een enkelvoudige troll waard.
Is wmb net zo respectloos en heeft net zo'n "ik kom hier om te klieren" uitstraling als de bovenstaande.Inderdaad wel Geil Geheugen.
Mooie naam voor zo een product
(ik weet ut overbodig, maar wist niks te posten)
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
[quote]
IK STINK
[/qoute]
gaat, dan is het meer zelfkennes als een trol
qwa moderatie is het gewoon een trol en nix meer
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Verwijderd