Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Smilies alleen toepassen als ze "vrij" staan

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-11 21:17
Sinds kort zie ik op Got dat smilies ook worden omgezet als er nog iets aan vast zit
Zoals bijvoorbeeld de teks: (waarom gebruik je niet versie 8)?

Nou weet ik nog dat er vroegâh een feature was dat smilies aan beide kanten een space moesten hebben om omgezet te worden. Waarom is dit veranderd? :? Het werkte prima, en je krijgt dit soort dingen niet, waarbij je moet gaan zitten ontleden wat het smilie teken is om de tekst goed te snappen.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zet de smilie dan in [norml]-tags, dan worden die in (en andere soorten Reacto-codes) niet geparsed :).

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:28

Reptile209

- gers -

Of jezelf aanleren om eerst op Bekijk Bericht te klikken voordat je verstuurt. (Hoewel dat natuurlijk wel de doodsteek voor elke eerste reactie in een snelle thread is :))

Zo scherp als een voetbal!

• cryforhelp
  • Laatst online: 23-11 21:17
Het gaat me niet om wat ik zelf type, maar meer om wat ik lees van anderen. En om nou ieder stukje tekst tussen [norml] tags te zetten lijkt me ook niet nuttig.
Het lijkt mij ook een beetje nutteloze feature, wat is er mis met de manier waarop ze vroeger geparsed werden? Daar had toch niemand last van, hiervan wel dus (ikke :9 )

Overigens gaat het ook om oude reacties van mensen, je gaat natuurlijk niet al je oude posts langslopen om zoiets te verbeteren.

[ Voor 17% gewijzigd door cryforhelp op 06-08-2003 14:58 ]

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

in zo'n geval typ ik gewoon een spatie tussen de 8 en de )
is ook duidelijk: (waarom gebruik je niet versie 8 )?
(daarnaast klopt dit voorbeeld niet, want die ? hoort nog binnen het haakje >:))
cryforhelp schreef op 06 August 2003 @ 14:57:
Het gaat me niet om wat ik zelf type, maar meer om wat ik lees van anderen. En om nou ieder stukje tekst tussen [norml] tags te zetten lijkt me ook niet nuttig.
Het lijkt mij ook een beetje nutteloze feature, wat is er mis met de manier waarop ze vroeger geparsed werden? Daar had toch niemand last van, hiervan wel dus (ikke :9 )
Mja, was soms wel lastig vond ik, dat er altijd spaties omheen moesten staan...

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:35

chem

Reist de wereld rond

De codes zijn zo intelligent mogelijkt gemaakt, maar een fout kan er altijd insluipen bij specifieke omstandigheden.
T.net kan zelf de codes aanpassen, en aangezien er verder niet op gereageerd is, gaat deze dicht :)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.