[DVD] Mustek scanmagic V 300

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• NightCruiser
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Hallo, ik kreeg net de flevopost binnen, en zag daarin deze aanbieding van de mediamarkt

Een Mustek Scanmagic V 300 voor 59 euro

Heeft iemand ervaring met deze DVD speler? Op internet kan ik er namelijk bijna nix over vinden (zelfs geen plaatje :+ )

Hij is iig al regio vrij, wat mij een groot voordeel lijkt

Owja als iemand ff de aanbieding kan inscannen, zou heel mooi zijn

thx alvast =)

EDIT

toch plaatje gevonden

Afbeeldingslocatie: http://ebay3.ipixmedia.com/abc/M28/_EBAY_3bd355596d9f18523aacb7c7cbc8f2c2/i-1.JPG

[ Voor 14% gewijzigd door NightCruiser op 06-08-2003 16:03 ]

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-06-2024

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

Mijn pa heeft een Mustek. Leuk spelertje , slikt zowat alles en de kwaliteit is dan ook nog fatsoenlijk .. ziet er wel compleet bagger uit maar zit dus wel wat goeds in.
Nu weet ik niet of het dezelfde Mustek is ..

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Owja als iemand ff de aanbieding kan inscannen, zou heel mooi zijn
http://www.mediamarkt.nl/home/folder/index.php3

8)

Marruh... ik denk dat je een andere folder hebt of een krantaanbieding want hij stat er niet bij.

[ Voor 27% gewijzigd door -=bas=- op 06-08-2003 22:18 ]

Senile! Senile Oekaki

• TomSwinnen

TomSwinnen

ja hoor , dat is die van mijn pa .. of toch van dezelfde serie... zeker geen slechte koop dus .. natuurlijk geen top stuff verwachte :)

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
de kwaliteit is dan ook nog fatsoenlijk
Vergeleken met wat? Ik heb een zusje die inmiddels drie spelers van dit soort Pipo de Clown merken heeft gehad, en stuk voor stuk was het zowel qua beeld als geluid zooi. Om nog maar niet te spreken van de bouwkwaliteit (geen van die dingen overleefde het langer dan een jaar). Het enige voordeel aan deze dingen is dat ze veel features hebben voor het geld. Maar daar heb je weinig aan als ze dat allemaal beneden elk niveau doen en dan ook nog eens een afschrijvingsperiode van minder dan een jaar hebben.

Sorry, ik wordt zo moe van al die reclame voor dit soort spelertjes... leg wat geld bij en koop een behoorlijk merk is mijn advies.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• TomSwinnen

TomSwinnen

Vergeleken met alles wat ik al gezien heb... ( geloof me ik heb al veel gezien ;) ) .. Die mustek zal idd niet lang meegaan , het voelt bagger aan en ziet er al gelijk uit maar de kwaliteit van het beeld viel mee ... geluid spreek ik me niet over uit , want mijn pa heeft zo een k*t 4.1 systeempje van UsBlaster ofzo , pc speakertjes.. en het probleem van sommige mensen is , WILLEN ze wel iets meer uitgeven ... geef toe , dvd's vliegen de toonbank over tegenwoordig en "Home Theatre" is allang geen luxe meer. Toch zoiets als dit niet.
Voor de prijs is dit ding zeker fatsoenlijk ...

( p.s : ik word ;) )

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
M'n vader heeft dit apparaat ook aangeschaft en wekt naar behoren. Het heeft niet gek veel opties, echt alleen de standaard dvd functies met inzoomen als topper ;). Het beeld is gewoon goed en het geluid kan ik ook weer niet beoordelen omdat we gewoon de 2 speakers van de tv zelf gebuiken. Het uiterlijk valt in vergelijking met duurdere wel tegen.

• TomSwinnen

TomSwinnen

ow , http://www.mustek.de/eng_/html/produkte/dvd56s.htm , dat is degene van mijn pa , en dat http://www.mustek.de/eng_/html/produkte/dvd56l2c.htm (blijkbaar ander serienr ) , is die van jou ... wel een andere .. nuja zelfde merk en ook een bagger uiterlijk ;D De betere modelletjes zien er wel mooi uit vind ik persoonlijk ..

Verwijderd

Waarom koop je dat ding niet gewoon, voor 59 kan je geen miskoop doen. Stel dat dat ding over een jaar kapot is, koop je toch weer zo´n goedkoop ding. Tis maar 59 euro, dus verwacht er niet teveel van

• TomSwinnen

TomSwinnen

PichelPluz slaat de nagel op de kop.

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-02 20:01
Dit soort apparaten kan je hier bespreken:
[rml]Tweewekelijkse Aldi en LIDL aanbiedingen [ Deel IV][/rml]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.