Toon posts:

Fans op juiste plek

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
gegroet :)

In de FAQ las ik hoe je casefans het beste kan laten blazen, maar daarbij ging het om 2 fans. Ikzelf heb 5 fans, en heb toch een hoge sys. tempratuur: 49graden, dus dacht ik dat het wel aan me fans zou liggen. Hieronder heb ik een plaatje staan van hoe mijn fans nu staan:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~sijpk015/case.GIF

Staan deze fans nu goed? Ik heb mijn twijfels..

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2003 13:01 ]

Verwijderd

Staan goed hoor, de laagsten gaan naar binnen, de hoogsten naar buiten. En het is ook goed verdeelt. 3 naar binnen, 3 naar buiten.

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

• Waar zit je hardware en warmtebronnen (ook hds)
• Waar heb je tussenschotten in je kast
• Wat voor koeling heb je

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Verwijderd

Topicstarter
Fan 4 staat recht op me mobo gemikt, 5 en 6 zijn de koelers van de HDD's die daar dus voor zitten, koelers zijn 3 van enermax andere weet ik niet, en 1, 5 & 6 zijn verstelbaar. En fan 4 blaast nogal hard dus is dat wel goed voor het mobo?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2003 13:09 ]

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

!mPulzZ, het gedeelte over airflow in de FAQ is natuurlijk maar een richtlijn, om aan te geven hoe het er het beste in je kast aan toe kan gaan. Plaats je meer fans, maar wel in dezelfde opstelling wat betreft in/uit, dan is dat verder prima in orde ;). En wat betreft de temp, die valt best mee (als het je proc is), dus niks om je zorgen over te maken. Maar dit is allemaal best uit te vinden met wat zoekwerk cq. zelf proberen en testen, dus deze gaat dicht.

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.