Toon posts:

[Outlook 2002/XP] auto archivering probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in Outlook auto archiveren aan gevinkt. Daar staat dat bestanden ouder dan 3 maanden moeten worden gearchiveerd naar de archive.pst map. Echter doet ie dat niet goed. Er wordt wel gevraagd (bij opstarten van Outlook) of gearchiveerd moet worden maar dat wordt niet gedaan. Wat wel werkt is het volgende:

Op een email map klik ik met de rechter muis knop. En bij eigenschappen - archiveren vul ik dezelfde gegevens in. (ouder dan 3 maanden naar archive.pst). Als ik dan vervolgens op de map blijf staan en kies bij Extra voor "Postbus opruimen" dan wordt die map wel gearchiveerd. Maar om dat nu voor elke map telkens te moeten doen (ik heb ongeveer 20 submappen onder Outlook Postvak IN). Bij het instellen van auto archiveren kan ik ook kiezen voor de knop "toepassen op alle mappen". Echter heeft dit geen effect want als ik vervolgens bij de eigenschappen van een willekeurige map kijk dan is er niets veranderd. Ook bij het postbus opruimen gebeurd er niets. Het werkt dus alleen per map en per map moet ik ook zelf de instellingen doen en per map moet je ook telkens op postbus opruimen klikken. HOe kan ik zorgen dat auto archiveren op alle mappen werkt?

• sMb.Blade
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-05-2024
Even een kickje!

Ik zit namelijk met precies het zelfde probleem!! 8)7