Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
Volgens mij wordt deze toch wel als betrouwbaar / volledig aangenomen op internet.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Verwijderd
IE 5.1(.6) op de mac wordt 6+
misschien gaat het fout omdat je checkt op 5.5 en niet 5.x ik weet niet precies wat de laatste versie voor de mac is.
Verder zou ik meer naar Mozilla neigen dan Netscape.
BrowserSpy was ik ook tegengekomen, maar daar is niets van te downloaden, aangezien ze zelf aan geven dat het alleen online checkt. D'as leuk, maar ik heb dat soort dingen toch liever in een eigen script. Ook wordt er daar veel meer informatie aangeboden als waar het mij om gaat
[ Voor 42% gewijzigd door Kaastosti op 06-08-2003 13:04 ]
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
Je kan z'n source toch gewoon bekijkenKaastosti schreef op 06 August 2003 @ 13:03:
BrowserSpy was ik ook tegengekomen, maar daar is niets van te downloaden, aangezien ze zelf aan geven dat het alleen online checkt.
Het gaat natuurlijk niet om het overnemen van functionaliteit, maar begrijpen van gebruikte code
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.