Ik ben bezig om met SQL server 2000 xml pagina's weer te geven met een xsl style sheet. Nu staat erin books online een klein voorbeeld programma. Even de files aanmaken, virtuele directory aanmaken voor de koppeling met IIS en SQL server en testen maar.
Dan krijg ik een melding van mijn browser:
The XML page cannot be displayed
met melding:
End tag 'HEAD' does not match the start tag 'META'. Error processing resource.
Nu heb ik op google gezocht naar deze melding maar daar staan geen oplossingen tussen op GOT kon ik ook niks vinden.
De (test)server heb ik alle updates op losgelaten die windows update maar aangeeft maar tot nu toe geen resultaat.
Het vreemde is ook dat als je de source van de xml pagina opvraagd je wel een goede pagina krijgt:
Heeft iemand een oplossing voor dit probleem ?
Dan krijg ik een melding van mijn browser:
The XML page cannot be displayed
met melding:
End tag 'HEAD' does not match the start tag 'META'. Error processing resource.
Nu heb ik op google gezocht naar deze melding maar daar staan geen oplossingen tussen op GOT kon ik ook niks vinden.
De (test)server heb ik alle updates op losgelaten die windows update maar aangeeft maar tot nu toe geen resultaat.
Het vreemde is ook dat als je de source van de xml pagina opvraagd je wel een goede pagina krijgt:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| <HTML> <HEAD> <META http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8"> </HEAD> <BODY> <TABLE border="1" style="width:300;"> ... <TR> <TD>Anne</TD> <TD><B>Dodsworth</B></TD> </TR> </TABLE> </BODY> </HTML> |
Heeft iemand een oplossing voor dit probleem ?