Toon posts:

Vodafone MCC en OWA

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een Vodafone Mobile Connect GPRS Kaart en wil graag gebruik maken van Outlook Web Access 2000 op onze server. Dit werkt helaas niet...

Het lijkt erop dat het probleem zit in WebDAV waarvan Vodafone zegt dat ze het ondersteunen. Ik zie de normale HTML onderdelen (balk bovenaan en frames) wel maar de inhoud van de mailbox en folders zie ik niet.

Vodafone kan me niet helpen, zeggen dat het intern wel werkt. Nu blijkt dat zij OWA 5.5 gebruiken en dat gebruikt helemaal geen WebDAV. Doh... |:(

Heeft iemand ervaring hiermee?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Iemand?

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 15:10

mutsje

Certified Prutser

je eigen topic binnen 24 uur kicken is niet netjes zie policies van GOT! en heb je al in je eventviewer naar eventuele foutmeldingen gekeken bijvoorbeeld? dit is geen kant en klaar antwoord forum :+

[ Voor 47% gewijzigd door mutsje op 06-08-2003 14:42 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Iets meer geduld mag best hoor: een uur of 24 of zo. Als je nu wat extra info gaf was dit als reactie geen schop geweest ;)
Zeg / check bijvoorbeeld even welke client je gebruikt, of er (server of clientside) enige foutmeldingen komen en of de juiste poorten open staan. Of heb ik een verkeerd beeld bij MCC, het is toch enkel de verbinding waarbij je je eigen software gebruikt?

Zie dus ook mutsje

[ Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 06-08-2003 14:44 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Excuses voor kick maar er kwam geen enkele reactie...

Fout zit duidelijk in WebDAV i.c.m. MCC. Indien de server via een normale internet verbinding wordt geopend op dezelfde PC werkt alles perfect.

De reden dat ik de vraag hier post is dat Vodafone nogal vaag doet. Ze hebben mij perongeluk een intern meeltje gestuurd waar een aantal mensen discussieerd over een application optimizer die eerder dit probleem had veroorzaakt. Hiernaast weet ik dat diverse niet MS proxy's niet goed samenwerken met WebDAV. (Je krijgt een 10.x.x.x adres dus de kans is groot dat je achter een proxy hangt.)

Ik verwacht absoluut geen oplossing o.i.d. want het probleem ligt bij Vodafone. Het enige wat ik wil weten is of er mensen dit of een vergelijkbaar probleem ook hebben en wat de reactie van Vodafone toen was.

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 15:10

mutsje

Certified Prutser

Misschien toch handig om met Eventmeldingen en dergelijke te komen...zou toch kicken zijn als GOT vodavone verslaat in een oplossing..

Verwijderd

Topicstarter
Geen foutmeldingen... de WebDAV delen blijven op loading staan, that's it.

Ik ben niet van zins om Vodafone's ellende op te lossen, dus wat mij betreft mag ie op slot... :(

• Coolhva
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-08 11:05

Coolhva

Dr. Zero Trust

Even iets duidelijk, OWA gaat toch over poort 80 heen... je hebt toch een directe verbinding?
Werkt alleen OWA net met die MMC of ook meerdere dingen niet?

Probeer eens de beveiligings instellingen van de IIS server lager te zetten (alleen op te testen) dus plain text en "Intregrated Windows Security" o.id. uit te zetten!!!

(btw, lijkt onlogisch maar probeer maar eens!!!)
Pagina: 1