Toon posts:

[Excel] Beveiligd document toch openen?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een vraag wat betreft Excel. Ik heb in mijn archief een schijfje gevonden die ik op dit moment hard nodig heb. Er staan belangrijke overzichten op uit het verleden die ik nu dus nodig heb. Mijn voorganger heeft die documenten helaas beveiligd met een wachtwoord. Tevegeefs hebben we geprobeerd om diegene te pakken te krijgen maar helaas zonder succes. Je voelt em al aankomen.... mijn vraag is dus: Is het mogelijk om een beveiligd Excel bestand toch te openen?

Als er iemand is die dit weet, plz reageer. Je helpt me er erg mee.

Alvast bedankt.

Greetz, Wishjuh

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ja, er is wel een heel simpele manier om het te doen.
Maar goed, weet niet of het wel of niet mag. Als een mod er geen problemen mee heeft wil ik het je best uitleggen, maar heb geen zin om een NOW te krijgen of wat dan ook :P

effe topic report gedaan, als dit toegestaan is edit ik deze post wel effe :)

[ Voor 16% gewijzigd door TERW_DAN op 06-08-2003 12:29 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Er bestaat software om dat te doen. Daar zijn overigens weinig tot geen freeware versies van beschikbaar.

[google=excel open password protected]

Ik ben trouwens wel benieuwd naar de simpele manier van Terw_Dan :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Ik vind het heel lullig, want je verzoek klinkt legitiem, maar wij kunnen niet zien of dit ook de echte reden is. Verder kunnen er ook genoeg mensen meelezen die minder goede bedoelingen hebben dan jij. In de policy staat hier ook een stukje over.

Dit topic is gesloten.