Toon posts:

[MP3] Afspeelprog dat archives ondersteunt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben eigenlijk op zoek naar een MP3-speler die .rar/zip/ace-bestanden ondersteunt. Dit lijkt me namelijk erg ideaal. Als ik met DC++ bijvroobeeld een compleet album download, dan bestaat deze 9 van de 10 keer uit één bestand (rar). Het zou de wereld toch veel mooier maken als de players dit soort bestanden zouden ondersteunen?

Of denk ik te makkelijk?

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-09 13:36
Ik denk dat je te makkelijk denkt... :P

Je kan toch ook geen svcd/divx gaan kijken als deze nog ingepakt is.
En wat maakt het nou uit of het programma hem zelf uitpakt of dat jij het handmatig zou doen. Het kost evenveel CPU tijd.

Je zou eventueel met een DOS player en met DosRAR aan de slag kunnen en een batch filetje bouwen of met een andere programmeertaal aan de gang kunnen gaa. (Pascal bijvoorbeeld)

57696520646974206c65657374206973206e657264

Verwijderd

Topicstarter
Nee, je snapt me volgens mij niet. Het voordeel van complete albums is dan dat deze als één bestand te gebruiken zijn.

• satcp
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Foobar2000 kan probleemloos muziek in ZIP en RAR archieven spelen met de foo_unpack Archive Reader plugin (kun je selecteren tijdens de installatie). ACE is niet ondersteund omdat er geen sourcecode voor beschikbaar is en de ACE DLL decoder ondersteunt geen Unicode (noodzakelijk voor foobar2000).

Omdat foobar2000 een speler is met een sterk afwijkende filosofie ten opzichte van spelers als WinAMP en WMP, hier een korte beschrijving uit een andere thread.

[ Voor 1% gewijzigd door satcp op 06-08-2003 12:49 . Reden: typo ]

Verwijderd

Topicstarter
Kijk, daar heb ik wat aan! Super!

• Yemoke
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-10-2024
Fijn progje, helemaal nu ik mijn rar bestanden lekker kan sharen, die worden wel gedownload ;)

Verwijderd

Topicstarter
Yemoke schreef op 06 August 2003 @ 19:31:
Fijn progje, helemaal nu ik mijn rar bestanden lekker kan sharen, die worden wel gedownload ;)
Dat is ook precies waar ik aan zat te denken. Als iedereen dat zou doen, dan ben je er toch klaar mee ;)

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09 09:01
rename die .zip of .rar eens naar .mp3
waarschijnlijk kan je hem dan gewoon spelen :)

het werkte iig een tijd terug op mijn pc perfect

Verwijderd

Topicstarter
bolleh schreef op 07 August 2003 @ 11:36:
rename die .zip of .rar eens naar .mp3
waarschijnlijk kan je hem dan gewoon spelen :)

het werkte iig een tijd terug op mijn pc perfect
Hmm... lijkt me vrij raar. Doordat het een ZIP of RAR-archive is, zitten er extra bytes in. Die probeert Winamp dan ook af te spelen, wat resulteert in lekkere krasjes, lijkt me. Vanavond even proberen... ben nu op m'n werk.

Verwijderd

Sluuut schreef op 06 August 2003 @ 12:25:
Ik denk dat je te makkelijk denkt... :P

Je kan toch ook geen svcd/divx gaan kijken als deze nog ingepakt is.
En wat maakt het nou uit of het programma hem zelf uitpakt of dat jij het handmatig zou doen. Het kost evenveel CPU tijd.

Je zou eventueel met een DOS player en met DosRAR aan de slag kunnen en een batch filetje bouwen of met een andere programmeertaal aan de gang kunnen gaa. (Pascal bijvoorbeeld)
Het afspelen van nog ingepakte (film) bestanden kan wel al lang hoor met het programma mplayer onder linux is dit totaal geen probleem.

En erg makkelijk en handig is het zeker :>

Verwijderd

Topicstarter
Maaja, als je nu geen linux draait...
Pagina: 1