Toon posts:

RM naar Mp3 of wav...

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Van een vriend heb ik een rm bestandje gekregen dat ik graag wil branden met Nero. Helaas ondersteunt Nero .rm niet, dus moet ik converteren. Ik heb vrij veel gezocht al, maar geen progjes gevonden waar je niet voor hoeft te betalen. Kan iemand mij hiermee helpen??? Bedankt!!!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:20
Ten eerste welkom op GoT.
Ten tweede staat je topic hier verkeerd.
Ten derde is er Google. :Y)

Kan je hier iets mee?
http://www.mp3-converter.biz/rm-to-cd-converter-directory/

Verwijderd

Topicstarter
Waarom staat mijn topic hier vekeerd? "Audio, Video & HiFi Forum" toch? Dat programma werkt geloof ik alleen als je betaalt. Maar dat weet ik niet zeker...

Verwijderd

Topicstarter
Sorry je hebt gelijk... Ik verplaats 'em....

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:20
Je vraagt met welk programma je kan branden. Dat is Software dus hoort het in Software Algemeen

En verplaatsen kan jij niet, dat moet een MOD doen. Het staat al in SM, dus gebeurt vast wel. ;)
En er bestaat ook een edit Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif knop.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:22

JvS

Ik heb hem zelf ook

Een RM bestandje is niets meer en niets minder dan een link naar een streaming bestand op internet. je hebt daar realmediaplayer voor nodig. Het geluid daarvan kan je echter wel opslaan, door het af te spelen en met een speciaal programma als totalrecorder het geluid op te nemen.

Dit is allemaal echter al meerdere malen gevraagd en beantwoord op dit forum, dus naast zoeken op internet, zou ik je willen adviseren om ook even op het forum te zoeken, [search=rm wav converteren] en als je dat gedaan hebt, specifiek aan te geven welke topics je gevonden hebt en waarom je daar niets aan hebt, ok? :) Zie ook Policy: Alle regels die op het forum gelden

:)

Overigens mogen dit soort vraagjes ook prima in AV hoor. Zo strikt is het allemaal ook weer niet. MADGLOBIN, zou je het voortaan met een topicreportje willen doen, in plaats van in het topic zelf? :o

[ Voor 14% gewijzigd door JvS op 06-08-2003 11:56 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.