BDE administrator niet te vinden

Pagina: 1
Acties:

• yrew
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:27
Ik had een BorlandDatbabeseEngine administrator op mijn computer en ra ra politiepet, vanaf vandaag heb ik hem niet meer. Nu wilde ik hem downloaden van de borland site. Maar hier staan alleen update's, of versies die je samen met c++ builder moet instaleren. Zoeken op google.com, deja.com, download.com en zelfs hier op tweakers.net leverde niets op....ik begin zo langzaam aan mijn schoenzolen op te eten. waar o waar haal ik mijn bde administrator.

Groetjes

• markjuh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-09 22:13
Heb je al IN je schoenen gekeken?
Mod-break:

Dit is niet echt behulpzaam en niet eens haha grappig :+ Reageer dan gewoon niet als je niet kan helpen ;)

[ Voor 77% gewijzigd door F_J_K op 06-08-2003 13:36 ]

• yrew
Ik heb de policie doorgelezen of ik deze vraag mocht stellen...dat dacht ik wel(dus ik kan het fout hebben eventueel)....tevens heb ik gelezen dat dit soort vragen niet mogen, dat weet ik zeker.

Groetjes

• OZ-Gump
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-08 14:38

OZ-Gump

terug van weggeweest

Als je de BDE administrator had maar niet meer hebt, dan lijkt het erop dat je hem gedeinstalleerd hebt?

De BDE administrator krijg je er gratis (?) bij als je een Borland ontwikkelomgeving installeert. Als je deze echter los wilt downloaden is dat inderdaad zo makkelijk nog niet. Ik weet nog dat ik daar naar op zoek ben geweest voor een klant en uiteindelijk heb ik een installshieldje gemaakt met de BDE component erbij.
Een losse download is derhalve niet (of heeeel moeilijk) te vinden. Als je dus aan de slag wilt met BDE zul je weer iets moeten installeren waar je hem bij krijgt.

Overigens: heb je al op je HD gekeken of je hem niet ergens kunt vinden? Normaal staat hij in de map C:\Program Files\Common Files\Borland Shared\BDE

My personal website

• yrew
Aaaah bedankt, ik had hem in combinatie met interbase....nu we overgestapt zijnop firebird kan ik nergens meer de BDE admin vinden. Ook niet als ik interbase opnieuw installeer. In "common files\borland shared" staat niets en ik heb net een half uur geleden jbuilder 6 (van borland) geinstalleerd.

Maar nog steeds niets dus.

Groetjes

• yrew
Een bescheiden kick....Mischien kan iemand een demo programma noemen waar ik de BDE-Admin mee gedistibueerd krijg?

Groetjes

Verwijderd

Op de Borland-site kun je toch trial-versies downloaden van JavaBuilder enzo? Misschien dat daar iets bijzit?

• yrew
Ik schreef op 06 August 2003 @ 13:27:
In "common files\borland shared" staat niets en ik heb net een half uur geleden jbuilder 6 (van borland) geinstalleerd.
Indeed schreef op 07 August 2003 @ 09:027:
Op de Borland-site kun je toch trial-versies downloaden van JavaBuilder enzo? Misschien dat daar iets bijzit?
Ik waardeer de poging maar.....helaas...nothing but air ;)

Groetjes

Verwijderd

Tjah, dan wordt het moeilijk denkik. Heb net ook al even gezocht op google, maar is echt alleen maar 'air' te vinden. Misschien dat je ze er een mailtje over kunt sturen? Denk wel dat je lang moet wachten op een reply.

• yrew
erkenning over het is niet te vinden is ook bijna net zo goed als de oplossing.

bijna net zo goed hè :)

edit:

Ik heb hem inmiddels gevonden op een cd met een kassa systeem. Dus helaas alleen een oplossing voor mensen met een winpos cd.

[ Voor 40% gewijzigd door yrew op 07-08-2003 11:21 ]

Groetjes

• mrtnvnl
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-01 16:53

Martin

• mrtnvnl
yrew had hem al gevonden. zie ik nu. Wel dan is de link die ik gaf voor de mensen zonder winpos.

Martin

• yrew
thnx....maar dit is dus de update....daar moet je een bestaande versie voor geinstalleerd hebben.

Groetjes

• mrtnvnl
Sorry, ik had van een tekst op een andere site begrepen dat het de complete versie was.

Oudere versies zijn in ieder geval wel te vinden via Google.

Overigens zit/zat de BDE ook bij Corel Office WordPerfect, Delphi, Rabo telebankieren (oude versies) a/m/o .

Martin

Pagina: 1