Als ik net mn computer hebt geformateerd loopt hij lekker soepel maar zodra ik een paar gig software heb gedownload/geinstalleerd loopt hij wat minder soepel(wat met fps games niet leuk is) Ik heb het volgende geprobeerd om hem wat soepeler te laten lopen: Schijf controle, defragmentatie, Ad Aware, Virus scan, en wat mp3'tjes gewist.
Feit blijft dat hij het lekkerste liep zonder ook maar 1 ding op mn comp.
Ik heb Windows XP (upgrade van ME maakt dat wat uit?) P3 933 mhz 512 sdram.
een C schijf met 10 gig(daar staat Windows XP nu op) een D schijf met 40 gig en een E schijf met 30 gig erop.(alle schijfen zijn NTFS)
Nu komt mijn vraag : kan ik bijv op de D schijf een Windows XP installeren en op de E schijf ook een Win XP Dat ik dan de D schijf voor spelletjes gebruik en mn E schijf voor gedownloade/geinstaleerde software?
Als mn E schijf redelijkvol zit met software (mp3's films etc) loopt mn game schijf (D) dan nog net zo soepel als mn systeem die net geformateerd is maar dan zonder dual boot? Heb ik dan 2 verschillende Windows registers?
Feit blijft dat hij het lekkerste liep zonder ook maar 1 ding op mn comp.
Ik heb Windows XP (upgrade van ME maakt dat wat uit?) P3 933 mhz 512 sdram.
een C schijf met 10 gig(daar staat Windows XP nu op) een D schijf met 40 gig en een E schijf met 30 gig erop.(alle schijfen zijn NTFS)
Nu komt mijn vraag : kan ik bijv op de D schijf een Windows XP installeren en op de E schijf ook een Win XP Dat ik dan de D schijf voor spelletjes gebruik en mn E schijf voor gedownloade/geinstaleerde software?
Als mn E schijf redelijkvol zit met software (mp3's films etc) loopt mn game schijf (D) dan nog net zo soepel als mn systeem die net geformateerd is maar dan zonder dual boot? Heb ik dan 2 verschillende Windows registers?
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2003 10:57 ]