Ik heb sinds kort de hele tijd problemen met CS. Eerst logde ik gewoon in via het spel, maar aangezien ik daar telkens bij lange na niet alle servers te zien kreeg, probeerde ik gamespy. Dit werkte al beter, maar ik kom nu vaak niet in het spel. Dat staat er in console netjes "precaching resources", en na een tijdje "done precaching", en dan niks meer!! $*@#*. Ik heb dit niet bij elke server, maar wel vaak. Waar ligt dit aan? Aan DX8 ofzo? Ik hoop het niet, want dan ben ik genaaid (in win2k kun je dat nl niet deinstalleren). Het is echt irritant
Ik hoop wel dat er nog een keer een echte goeie patch uitkomt (van sierra dan denk ik), die dit soort problemen echt verhelpt, want het is zo'n vet spel, maar het is zo wel frustrerend
Heb ik soms ook.
Het duurt soms wel 1 minuut nadat er "precahcing done" staat voordat het spel begint.
Duurt gewoon errug lang.
Anders Ram je FF "RETRY" of "RECONNECT" in in de console, dan connect 'ie opnieuw.
Precahcen heeft 'ie dan al gedaan, dus dat gaat de 2e keer een STUK sneller.
Het duurt soms wel 1 minuut nadat er "precahcing done" staat voordat het spel begint.
Duurt gewoon errug lang.
Anders Ram je FF "RETRY" of "RECONNECT" in in de console, dan connect 'ie opnieuw.
Precahcen heeft 'ie dan al gedaan, dus dat gaat de 2e keer een STUK sneller.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
als je na de eerste keer de boodschap "could not complete connection attempt" krijgt gewoon voor de 2e keer inloggen op DEZELFDE server. dan werkt alles wel dacht ik....
Ik moet in ieder geval ook altijd zo inloggen
suc6!
Ik moet in ieder geval ook altijd zo inloggen
suc6!
Pagina: 1