Don't Speak, Just Think
Don't Speak, Just Think
edit:\\ gekeken maar helaas ook niets gevonden
[ Voor 26% gewijzigd door SdR op 06-08-2003 08:12 ]
Don't Speak, Just Think
Dit topic hoort inderdaad niet echt hier in Overige Hardware en ook niet in Processors, Mobo's & Geheugen, maar wel in Casemodding & [b]Elektronica[/b]
Iemand een richtprijs?
Don't Speak, Just Think
http://www1.nl.conrad.com...E10000000A010251&x=33&y=1
Check pagina 5 voor een 2200µF/16V exemplaar (EUR 0,51).
Verwijderd
Dan ga ik denk ik maar voor de 2200uF\1-V variant 105gradan. €0,60 per stuk
Weten jullie zeker dat dit geen problemen gaat opleveren. (jaja ok 100% zeker weet je t nooit)
[ Voor 21% gewijzigd door SdR op 06-08-2003 08:41 ]
Don't Speak, Just Think
Volgens mij ben je best wel blindSdR schreef op 06 August 2003 @ 08:23:
Ben ik nou zo blind of staan er nou nergens prijzen online???
Iemand een richtprijs?
En ik heb zojuist ook op de Farnell site gekeken en de 1500µF/10V is er echt wel te vinden .. Het kost er 81 eurocent per stuk.
Je zou zoals eerder genoemd ook een andere waarde (hogere capaciteit of hogere spanning) op kunnen zetten, maar vooral hier letten op de afmetingen.
(De genoemde cap hoeft niet te passen, is slechts een voorbeeld, maar wel een goede: Low Impedance en 105 gr Celcius goed voor demping van schakelende voedingen).
I like it red, with 150 bhp..
Ik zou als ik jou was een 2200µF/16Volt pakken, of vragen aan de locale electroboer of hij een 1500µF kan bestellen.
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Verwijderd
Daar kosten ze rond de €0,95 per stuk.
Toen had ik een moederbordje gemaakt van een IBM Netvista, had bolle condensators en kreeg spontane resets.
Heb er als vervanging 4x 2200µF/16Volt en 6x 1500µF/16Volt gekocht (precies dezelfde afmetingen).
Netjes de oude losgesoldeerd met een kleinere soldeerbout, de nieuwe erop gezet, en voila: het bakje draait geweldig als servertje/router
Ik ging de dag erna terug naar de winkel waar ik die kast gekocht had, kreeg ik een optische muis voor niks mee voor de moeite
Verwijderd
Zie voor tips/naslag: Elco geploft op videokaart.