Toon posts:

Geheugen Error

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 256mb pc133 geheugen. Mijn pc werkt prima maar als ik norton Diagnostics draai, geeft hij een fout. "Error detected at Address 218685440" Dat krijg ik dan in beeld. Heel soms draait hij de test wel goed. Heb ik nu kapot geheugen, of ligt het ergens anders aan??

Verwijderd

denk het wel ja (kaputt)

Verwijderd

Ik denk het niet. Windows start op dus zoveel is er niet kapot.

Het zal wel aan Norton liggen.

• MerijnB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-08 16:44
geheugen kan heel makkelijk 'een beetje' stuk zijn.

dus dat windows boot wil niet zeggen dat het geheugen goed is, wie zegt trouwens dat je tijdens het laden van windows al zover in het geheugen komt (het is een flink hoog adres).

conclusie: het zal wel aan het geheugen liggen :o)

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Dé antenne-innovatie voor de korte golf

Verwijderd

In m'n BIOS geheugencheck krijg ik ook af en toe een foutmelding, Win ME start wel gewoon op, maar ik vind dat het nogal vaak vastloopt, startmenu verkleurt ook wel eens, samen met alle ikoontjes.
Zou best eens kapot kunnen zijn, ik denk dat ik dat proggie (norton) ook maar eens probeer.

Maar ik denk dat dat geheugen komend weekend zowiezo wel retour afzender gaat.

• Patser
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-08 23:11

Patser

this.Close();

Probeer 't eens onder puur dos. Dan weet je in elk geval dat je OS niet iets doorgeeft aan je mem-tester.

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik dat dan testen onder dos. Ik heb trouwens geen problemen met windows. Alleen als ik de nortontest draai.
Pagina: 1