Ik heb het oog op een 3 tal routers, alleen ik kan iets niet vinden op internet over die routers.
De routers:
• DrayTek Vigor 2200E - Pricewatch
-> Syslog support for easy log-management of VPN and firewall
• DC-202 - Broadband xDSL / Cable Router 4S - Pricewatch
• Sweex breedband router + 4 poort switch - Pricewatch *
* pricewatch heeft alleen de sweex MET printerserver, dus de link naar pricewatch is incorrect
Wat wil ik hebben?
Ik ben opzoek naar de configuratiemenu's cq logfuncties die in de routers zitten, ik wil een router hebben die deze functies kan inlezen via iets op de router(configtool ofzo).
• Downloadsnelheid op het moment
• Uploadsnelheid op het moment
• Totaal aantal MB/GB gedownload deze maand
• Totaal aantal MB/GB geupload deze maand
Ik kan gewoon niet met voldoende zekerheid zeggen dat er op deze routers de opties zitten die ik er graag bij zou willen hebben. Dit ivm intranet website opbouw(ik haal de gegevens dan uit de router mbv php).
Ik heb ergens een sitecom router geinstalleerd, alleen ik kan er nou even niet bij komen om het na te kijken. Pas over +/- 4 weken weer.
De routers:
• DrayTek Vigor 2200E - Pricewatch
-> Syslog support for easy log-management of VPN and firewall
• DC-202 - Broadband xDSL / Cable Router 4S - Pricewatch
• Sweex breedband router + 4 poort switch - Pricewatch *
* pricewatch heeft alleen de sweex MET printerserver, dus de link naar pricewatch is incorrect
code:
1
2
3
4
| Monitoring -> DHCP Client Log -> Security Log -> Device/Connection Status |
Wat wil ik hebben?
Ik ben opzoek naar de configuratiemenu's cq logfuncties die in de routers zitten, ik wil een router hebben die deze functies kan inlezen via iets op de router(configtool ofzo).
• Downloadsnelheid op het moment
• Uploadsnelheid op het moment
• Totaal aantal MB/GB gedownload deze maand
• Totaal aantal MB/GB geupload deze maand
Ik kan gewoon niet met voldoende zekerheid zeggen dat er op deze routers de opties zitten die ik er graag bij zou willen hebben. Dit ivm intranet website opbouw(ik haal de gegevens dan uit de router mbv php).
Ik heb ergens een sitecom router geinstalleerd, alleen ik kan er nou even niet bij komen om het na te kijken. Pas over +/- 4 weken weer.