Gamespy...?....

Pagina: 1
Acties:

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-02 16:50
Ik vraag me af of er hier mensen zijn die Gamespy gebruiken. Vroeger had ik het ook, maar toen was het gratis (in de Quake2 tijd)Nu kost het opeens $20,- Natuurlijk kan ik in Q3A of UT een server selecteren, maar ik vond gamespy toch altijd wel handig. Hoe doen jullie dat? Met Gamespy? Vanuit de game zelf? Of op een andere manier?

---------
ÆON

• The Champ
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-01-2024
MMmmmmm ik gebruik gamespy.....en het is gratis hoor.....en super handig

The "real" Champ will always be The Champ

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:53

Entity

9000rpm

Ik gebruik het ook, voor Q3A, en het is inderdaad superhandig en nog steeds gratis hoor. Je kunt hem wel registreren (voor extra functies geloof ik), maar voor het standaard werk heb je dat niet nodig...

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:20
Ik gebruikte Gamespy, maar sinds mijn Athlon loopt dat ding altijd vast als ik een server wil toevoegen ...... Kali draait hier nu :)

Flickr | Lego collectie

• Aeon
Dan zal ik wel niet goed hebben gekeken. Ik zie ook allemaal verschillende versies. Gamespy Arcade, Gamespy3d, Gamespy Quicklaunch, etc. Welke moet ik dan hebben?

Verwijderd

Gamespy 3D is de "standaard", gewoon een windows schermpje met daarin de servers.
Gamespy Arcade is een soort van Mplague ;(maar zit ook een chatbox bij, en je hebt een messanger erbij zitten, kun je iedereen nog meer gaan lastig vallen :)
Quicklaunch ken ik niet..

• Aeon
Ah thx! Dat zocht ik.
Pagina: 1