verwijderen account

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakkie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-03-2024
Ik kom hier al heel wat jaren en heb hier met veel plezier gepost en gelezen.
Tot mijn spijt ben ik tot de conclusie gekomen dat dit forum absoluut niet meer is wat het geweest is en daarom zou ik mijn account graag willen laten verwijderen uit de database.

De regelgeving en het gemieren**k op dit forum hebben meer weg van een peuterschool dan van een "voor iedereen toegankelijk" computer forum.
daardoor wordt het voor steeds minder mensen niet interessant meer om te posten of om te lezen.
Als ik vandaag in W&G kijk en ik zie daar 13 slotjes op post zitten krijg ik echt de indruk dat de mods vreselijk veel gebruik maken van hun "macht" en ik vraag me dan ook af of diezelfde "mods" in hun priveleven iets te kort komen.....

Daarbij komt ook nog eens dat de term "zoek eens op google" veelste vaak rondgestrooid wordt. Antwoorden geven op een serieuze vraag is onmogelijk.

kortom: teveel frustraties om te blijven!

Bedankt voor de leuke tijden van vroeger,

Shakkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Je kunt je account niet verwijderen, ik kan hem wel voor je op slot zetten. Of je past zelf je mailadres aan naar iets onzinnigs, dan wordt je account ook onbruikbaar ;). Voor verdere vragen hierover (mocht het niet duidelijk zijn), m'n mailadres staat in m'n profiel :).

Dit topic is gesloten.