NL.1xMT5.12(V156)CT003(V117) 4000Wp . If you think you are smarter than the previous generation, 50 years ago the owners manual of a car showed you how to adjust the valves. Today it warns you not to drink the contents the battery…
Puur kijkend naar het merk zou ik voor Eizo gaan.
Heb zelf 2x een ADI gehad (15" en 17", toen kon niemand ADI btw
maar ze zijn redelijk, beetje zoals CTX.
Eizo is de top... zeker wat prijzen betreft
Ach jah ik heb hier een flexie77 staan en daarnaast een dell d1626ht (trinitron)
en ik moet zeggen dat de dell veel mooier beeld geeft dan de eizo
de 77 is een prima monitor maar ik zou gewoon kijken welke van de 2 voor jou het prettigste en mooiste beeld geeft
The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.
( http://www.allproducts.com.tw/computer/adi/931g.html ).
Het probleem is dat beide monitoren niet in echt in d ebuurt aangeboden worden, dus ik probeer zoveel mogelijk info te verzamelen zonder rondjes NL te gaan rijden met deze temperaturen.
Iemand nog ervaring met de Adi? Ik lees geen echt positieve reviews erover, maar ik kan geen reviews vinden over de Eizo, dus het is lastig te vergelijken
[ Voor 20% gewijzigd door eatme op 06-08-2003 08:40 ]
NL.1xMT5.12(V156)CT003(V117) 4000Wp . If you think you are smarter than the previous generation, 50 years ago the owners manual of a car showed you how to adjust the valves. Today it warns you not to drink the contents the battery…
GrapjasDa_Drake schreef op 06 August 2003 @ 03:44:
[...]
Ach jah ik heb hier een flexie77 staan en daarnaast een dell d1626ht (trinitron)
en ik moet zeggen dat de dell veel mooier beeld geeft dan de eizo
de 77 is een prima monitor maar ik zou gewoon kijken welke van de 2 voor jou het prettigste en mooiste beeld geeft
Die Dell is gewoon een Sony GDM500. Heb zelf op zolder nog een 19" Sony Trinitron staan, erg goed dingetje, als je daar een normale CRT tegenover zet, dan valt die tegen ja
Maar met de top bedoelde ik meer dat ze in het top segment zitten met oa. Sony. Natuurlijk zijn ze dan niet per definitie het beste.
Dit lijkt me belangrijker dan de specs.
Ik heb zelf een 2e hands 20" Sony van ca. 6 jaar oud (Sony 20SE o.i.d.).
Het beeld is niet (meer) scherp te krijgen en de geometrie is ook erg lastig kloppend te krijgen.
Ik bedoel...
De beeldkwaliteit is TOP! en de monitor is te koop
[ Voor 15% gewijzigd door nixan op 06-08-2003 09:27 ]
where is my car?
9 van de 10 mensen schrijven eizo af als de allerbeste monitoren die er zijnRedje schreef op 06 August 2003 @ 09:10:
[...]
Grapjas
Die Dell is gewoon een Sony GDM500. Heb zelf op zolder nog een 19" Sony Trinitron staan, erg goed dingetje, als je daar een normale CRT tegenover zet, dan valt die tegen ja
Maar met de top bedoelde ik meer dat ze in het top segment zitten met oa. Sony. Natuurlijk zijn ze dan niet per definitie het beste.
ik geef alleen aan dat er in die prijsklasse ook andere monitoren zijn die beter beeld geven dan de eizo (Dell D1626HT vind je 2e hands ook rond de 125 euro)
Dat klopt dat het een sony GDM-500PS dat heb ik nooit gezegt of ontkent, het enige verschil is dat die dell wel even een paar keer in het kwadraad meer verkocht is dan die sony.
The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.
Ik heb zelf ook een 17" ADI G710 en daar ben ik ook heel blij mee.
Daarentegen is Eizo natuurlijk het neusje van de zalm, maar daar betaal je meestal ook voor.
In dit geval zou ik vooral naar de leeftijd van die monitoren kijken. Monitoren worden nu eenmaal minder in de loop van de tijd.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
[ Voor 17% gewijzigd door eatme op 07-08-2003 20:46 ]