ik kan niet drag and droppen op flash site

Pagina: 1
Acties:

• Letsnow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-04 17:41
Ik kan onmogenlijk iets oppakken en dan ergens anders neerzetten op een flashsite. Nochthans is dat de enige mogenlijkheid om op die site te navigeren. Ik kan een object aanklikken maar als ik het wil verplaatsen valt het terug. Kijk naar deze site om te zien wat ik bedoel www.gopassgate.be

Nog iemand dit probleem?

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Kijk maar ff op m'n site: http://members.chello.nl/~m.dewachter/bestanden/normaal.htm daar kan je wat code downloaden voor je probleem.

(bij voorbeelden: objecten slepen)

[ Voor 15% gewijzigd door Cubix op 05-08-2003 22:52 ]

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

OK, had het topic al dicht :P.

Is het jouw eigen site, of bedoel je dat die site niet doet wat jij wilt? Als het je eigen site is, moet je eens naar je code kijken, en dat hoort niet echt in Software Algemeen. Als het een site van iemand anders is, dan is dat waarschijnlijk de bedoeling, toch?

• Letsnow
Het is de site van iemand anders. Dat is het hele probleem juist. Ik heb dat tijdens flashspelletjes ook.

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Letsnow schreef op 05 August 2003 @ 22:57:
Het is de site van iemand anders. Dat is het hele probleem juist. Ik heb dat tijdens flashspelletjes ook.
Heb je het ook op mijn site? Dat venster waarmee je start zou je al moeten kunnen verplaatsen door met de titelbalk ervan te slepen.

• Letsnow
Op jouw site is het mij gelukt om die bal te verplaatsen en dat venster is ook gelukt. Raar bij jou werkt het en op die andere site niet.

[ Voor 43% gewijzigd door Letsnow op 05-08-2003 23:05 ]

Pagina: 1