[Tomb Raider] Ik zit vast...

Pagina: 1
Acties:

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-02 17:39
Ik ben bezig met het Tomb Raider Angel of Darkness spel, maar ik zit vast. Ik sta op het dak, maar ik heb geen idee waar ik nu heen moet? Dit is dus nog helemaal aan het begin van het spel... Ik heb op het dak dat olievat opzij zitten duwen en ik probeer erop te springen, maar dat lukt voor geen meter.

Iemand een idee hoe ik verder kom?

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-02 22:22

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
daar achter dat olievat moet je naar beneden... van 't dak af, monkeyswing :)

• rimave
Nou op een gegeven moment spring ik net naast het vat op die kabels die daar zitten en dan zit het spel dus muurvast. Ik kan dan niets meer. Moet ik dat vat dan aan de kant duwen zodat ik daar naar beneden kan?

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

• rimave
Ik kom nog steeds niet verder. Hoe kom ik achter dat olievat dan? Da's inderdaad de enigste plek dat ik van dat dak afkom. Kan iemand me verder helpen?

• lonkhuijzen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03:41

lonkhuijzen

100% ADH

Je moet het vat van zijn plaats trekken zodat je bij het randje van het dak kan komen

[ Voor 4% gewijzigd door lonkhuijzen op 06-08-2003 23:23 ]

5,85kWp 15x Sunpower Max3 390Wp OZO | live PV output | LabelA@‘78

Pagina: 1