[pricewatch] dubbel?

Pagina: 1
Acties:

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
ik verwacht dat dat gekomen is door de extra info (lees typenaam) die bij het ene artikel is meegegeven. Is bij wel meer artikelen het geval, zo af en toe...
Ik stoor me er niet zo aan...Is gewoon een kwestie van iets TE uitbundig je artikel beschrijven volgens mij...

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Hij is gemerged :). Er zit trouwens een edit-icoontje (Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/edit.gif) naast de prijsmelding die hiervoor beter gebruikt zou kunnen worden :). In ieder geval bedankt voor nu.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Topicstarter
Harm schreef op 05 August 2003 @ 23:02:
Hij is gemerged :). Er zit trouwens een edit-icoontje ([afbeelding]) naast de prijsmelding die hiervoor beter gebruikt zou kunnen worden :). In ieder geval bedankt voor nu.
ik dacht dat die alleen voor prijsverandering was :X

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Erkens schreef op 05 August 2003 @ 23:06:
[...]

ik dacht dat die alleen voor prijsverandering was :X
Het icoontje zelf wel ja :X. Dat is dan weer mijn fout; dat krijg je ervan als je meer kan dan de gewone gebruikers :D. Maar als je klikt op de productnaam (dat stukje in rood dus) krijg je een soortgelijke pop-up te zien waarmee je fouten in de productnaam kan aangeven :).

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Topicstarter
Harm schreef op 05 augustus 2003 @ 23:10:
[...]

Het icoontje zelf wel ja :X. Dat is dan weer mijn fout; dat krijg je ervan als je meer kan dan de gewone gebruikers :D. Maar als je klikt op de productnaam (dat stukje in rood dus) krijg je een soortgelijke pop-up te zien waarmee je fouten in de productnaam kan aangeven :).
weet ik dat ook weer voor de volgende keer :)
Pagina: 1