computer probleem HELP...

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:13

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Topicstarter
ik ging dus bij iemand computer maken, hij zag de harde schijf niet meer.
dus nieuwe harde schijf er ingedaan ziet hem. Wil ik windows xp er op instaleren, maar dat lukt niet want hij gaat steeds rebooten ( zonder error of wat meteen bam ) dit gebeurd na dat xp de bestanden naar hd heeft gekopieerd voor de installatie hij valt er dus uit voor hij echt windows er op begint te zetten

wat het psies is weet ik niet het is een p 3 733

* heb al ander geheugen getest
* beetje in bios gekeken ( nog belangrijken dingen die goed meoten

[ Voor 49% gewijzigd door BruceLee op 05-08-2003 22:29 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

• orca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-05 13:15

orca

Zwem goed, Broeder.....

Ik vrees corrupte bestanden op de install cd,
Maar als ie al tijdens de blauwe schermen reboot zou je een geheugen probleem kunnen hebben...

probeer anders win98 of zo eens, die geeft wat duidelijker aan als er iets fout gaat.

Ask not what your computer can do for you ! Ask what you can do for your computer ! ! !

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Virus protectie uitschakelen in de bios

(en een duidelijk topictitel maken)

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• BruceLee

BruceLee

Topicstarter
kan een modje ff doen :D dan plz enneuh hij geeft geen blauw sherm hij reboot gewoon

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Heb je deze guide al doorgenomen? Je hebt al wel je geheugen getest, en daarbij bevond Memtest86 geen problemen? Je zou dan nog even je temps na kunnen kijken in de BIOS, bij een te hoge temp. kan het systeem ook nog wel eens onstabiel worden. Neem deze guide dus even door, en post hier je bevindingen.

• BruceLee

BruceLee

Topicstarter
2 verschilende geheugens getest nieuwe net gekocht vandaag en oude temps zijn normaal ...

• hannos
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-02 13:54

hannos

pardon me

BruceLee schreef op 05 August 2003 @ 22:34:
kan een modje ff doen :D dan plz enneuh hij geeft geen blauw sherm hij reboot gewoon
Hij bedoelt volgens mij niet een blauw scherm (BSOD) maar de blauwe schermen van het installatiemenu. Vanaf laden van drivers tot en met het copieren van de bestanden heb je nl. een blauwe achtergrond B) .

• Aspje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-11-2024

Aspje

Blaat

Idd ff andere versie van windows (xp) proberen? Misschien is je cdtje gewoon gaar. En hoe installeer je em? Booten van CD, of met bootfloppies van XP, of via DOS?

Verwijderd

Zou ook best een een slecht contact kunnen zijn.
Trek alle stekkers stuk voor stuk los en plug ze weer terug
Mogelijk dat die oude schijf toch nog werkt.

• BruceLee

BruceLee

Topicstarter
hehe ik heb al 2 verschilende xp cd's getest orginele en kopie bijde nix .. kabels ook al los gemaakt ;D maar ik ga er donderdag nog eens kijken heb zelf nog een abit be6 2.0 weet alleen niet of die nog werkt ( volgens mij is dat mobo van hun beetje gammel :P )

Verwijderd

ik heb dit ook gehad. Bij mij lag het aan de koeling van de processor. Die koelde goed, maar er zat flink wat stof tussen... ook op dat moment. En bij zeer zware processor belasting... mp3s rippen ed.
Je zou ook naar je voeding kunnen kijken. En bekijk goed of alles stofvrij is.
offtopic:
Klote altijd. Mensen hebben een probleem met hun pc, jij kunt het oplossen. Jij komt en daarna krijg je het niet meer geïnstalleerd. Ben jij de lul dus ineens. Als het niet werkt zou ik ze lekker naar een pc-boer sturen. Die kunnen tenminste elk onderdeel testen.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2003 23:19 . Reden: offtopic ]

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-08 21:30
Het kan ook aan je videokaart liggen en je moederbord. Ik heb ook ooit zoiets gehad, Ik kreeg na het laten van de Drivers zwart scherm en kon niks meer doen toen. Het lag aan mijn Videokaart

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Verwijderd

Naar de pc boer met die machine. Of je moet thuis genoeg spare hebben...

• BruceLee

BruceLee

Topicstarter
ik zou het voor die mensen zodat ze niet naar die domme boer moeten :D en ik krijg er een aardigheid voor :)

ding heeft ook geen garantie dus maakt niet uit of ik er nog ff naar kijk

[ Voor 27% gewijzigd door BruceLee op 06-08-2003 00:08 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit loopt op niets uit :|

1) stupide titel
2) waardeloze startpost
2a) onleesbaar
2b) nergens exacte specs
3) de FAQ van dit subforum overduidelijk niet gelezen

Bij deze wil ik je vriendelijk verzoeken om de door jou schijnbaar ongelezen cq onbegrepen [faq]registratievoorwaarden[/] alsnog rustig doch aandachtig door te nemen. Vooral het forumgedrag gedeelte is in dit geval erg belangrijk. Na het lezen ervan heb je tenminste een idee van wat wij hier op GoT van de gebruikers verwachten en zodoende kun je voorkomen dat je in de toekomst wederom de plank misslaat qua het gebruik van GoT ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.