mijn oom belde gister op dat zijn pc niet meer werkte dus ik daar naar toe gereden om te kijken wat er precies aan de hand was. (de "normale" computergebruiker komt trouwens altijd met het probleem: "de computer werkt niet" , dan weet je dus nog niets)
Maar hij had dit keer bijna gelijk. De pc starte wel op maar bleef bij het windows xp laad scherm vasthangen. Dus ik nog een paar keer opnieuw opstarten zonder resultaat. De veilige modus geprobeerd, werkte ook niet.
Dus heb ik er Windows maar helemaal opnieuw opgezet. Verliep zonder problemen. Eerst de video drivers geinstalleerd, daarna wil ik de onboard aansluitingen gaan installeren ( usb, nic, sound ).
Hier ging het dus niet goed. Mijn oom had helemaal geen cd van de moederbord drivers bij de pc gekregen dus wist ook niet wat voor moederbord erin zat. Ik die kast open gemaakt en gekeken welk moederbord dit was:
A7N8X-LA.
A7N8X-LA ? Dus ik op internet gezocht naar drivers van dit moederbord (hij had nog een netwerk kaart liggen die ik er zo lang even in had gedaan om te kunnen internetten).
Eerst naar
www.asus.com, daar staat hij niet eens tussen

Toen op GOT gezocht, kreeg alleen het ervaringen topic over de
A7N8X. Daarna bij google, kreeg allemaal spaans en franse sites

. Niets met
A7N8X-LA erin. En als ik bij google zoek naar dit bord bij plaatjes krijg ik het gewone
A7N8X bord te zien. Dus aan mij zoek pogingen zal het niet liggen.
Nu is dus mijn vraag of iemand van jullie misschien eens wil kijken wat hij over dit bord kan vinden
[edit]
als niemand een oplossing kan vinden mag ik dan een eigen topic openen voor dit probleem?
[
Voor 5% gewijzigd door
Cyber Spy op 19-08-2003 21:55
]