In deze thread hebben bijna alle reacties een Overbodig beoordeling gekregen terwijl ze toch echt niet allemaal zo slecht zijn. Ik krijg het vermoeden dat er iemand aan het zieken is geweest. Kan een PM er eens naar kijken?
Idd, sommigen hebben terecht Overbodig gekregen, maar er stonden ook +2-reacties die Overbodig hadden.
Heb iig een beetje rechtgetrokken.
Heb iig een beetje rechtgetrokken.
Virussen? Scan ze hier!
Er is inderdaad één user geweest die twaalf reacties (alles op dat moment?) op -1 overbodig heeft getrakteerd. Wat we hier verder mee moeten doen weet ik alleen niet zo goed
. Hij heeft voor zover ik heb gekeken geen andere draadjes lastig gevallen, dus misschien ervaarde hij de discussie gewoon echt als overbodig
.
Professioneel Hyves-weigeraar
Dat zou kunnen, maar _als_ dat zo is, dan mag je stellen dat die user niet geschikt is om te modden. Als hij het overbodig modden bewust gedaan heeft (om wat voor 'reden' dan ook), dan kan je ook stellen dat hij niet geschikt is om te modden.Wouter Tinus schreef op 05 August 2003 @ 22:49:
. . . dus misschien ervaarde hij de discussie gewoon echt als overbodig.
Er zijn natuurlijk wel andere opties, niet uitgelogd op een (semi) openbare pc, dronken bui, broertje heeft het gedaan, etc. maar die moeten we in de eerste instantie buiten beschouwing laten.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
Hoe kun je daar beter achterkomen dan te vragen en in den beginne uit te gaan van het goede van de mens?
Ach, de crew van T.net zelf heeft ooit eens voor de gein een hele draad gemismod, daar is toen ook geen actie als jij voorstelt op gekomen, dus waarom nu wel?botoo schreef op 05 augustus 2003 @ 22:57:
[...]
Dat zou kunnen, maar _als_ dat zo is, dan mag je stellen dat die user niet geschikt is om te modden. Als hij het overbodig modden bewust gedaan heeft (om wat voor 'reden' dan ook), dan kan je ook stellen dat hij niet geschikt is om te modden.
Er zijn natuurlijk wel andere opties, niet uitgelogd op een (semi) openbare pc, dronken bui, broertje heeft het gedaan, etc. maar die moeten we in de eerste instantie buiten beschouwing laten.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Toen was er ook geen gekleurde * Renegade en zat ik niet in de crewBeaves schreef op 05 August 2003 @ 23:56:
Ach, de crew van T.net zelf heeft ooit eens voor de gein een hele draad gemismod, daar is toen ook geen actie als jij voorstelt op gekomen, dus waarom nu wel?
maar meneer de agent, de vorige keer dat ik te hard reed kreeg ik ook alleen maar een waarschuwing, waarom nu wel een boete. daarnaast over hoelang geleden hebben we het hier, ik kan me niet voorstellen dat dit in de afgelopen 3 maanden is gebeurd...Beaves schreef op 05 August 2003 @ 23:56:
[...]
Ach, de crew van T.net zelf heeft ooit eens voor de gein een hele draad gemismod, daar is toen ook geen actie als jij voorstelt op gekomen, dus waarom nu wel?
[ Voor 14% gewijzigd door Teckna op 06-08-2003 06:59 ]
Ik kan me alleen herinneren dat we een keer een reactie van Floris van +3 naar -1 naar +4 hebben getennist met iets van 200+ moderaties, maar een hele draad kan ik me ook niet voorstellen
.
Nee, het waren echt twee crew members (of misschien waren ze net crew-af, dat kan ik me niet meer herinderen) die de hele draad hadden mismod, ik ben nog ff opzoek naar de link, maar dat kan wel even een tijdje gaan duren.Wouter Tinus schreef op 06 August 2003 @ 08:27:
Ik kan me alleen herinneren dat we een keer een reactie van Floris van +3 naar -1 naar +4 hebben getennist met iets van 200+ moderaties, maar een hele draad kan ik me ook niet voorstellen.
Voor het geval ik me nogal vergis, sorry
Ow wacht, ik denk dat ik weet wat je bedoelt
. Maar dat waren twee GoT-crew leden (zonder speciale rechten op de frontpage), en die hebben toen achteraf wel excuses aangeboden enzo, omdat wij (TMF/frontpagecrew) het toch wel een vrij serieuze zaak vonden dat ze dat voor de grap gingen doen (zeker als crew). Echt straf hebben ze niet gehad, maar we dachten ook niet van "mwha geintje moet kunnen"
.
GeheugenopfrisserWouter Tinus schreef op 06 August 2003 @ 10:03:
Ow wacht, ik denk dat ik weet wat je bedoelt. Maar dat waren twee GoT-crew leden (zonder speciale rechten op de frontpage), en die hebben toen achteraf wel excuses aangeboden enzo, omdat wij (TMF/frontpagecrew) het toch wel een vrij serieuze zaak vonden dat ze dat voor de grap gingen doen (zeker als crew). Echt straf hebben ze niet gehad, maar we dachten ook niet van "mwha geintje moet kunnen"
.
Zeg irritant ventje, heb ik dus voor niets een uur lopen zoeken

Pagina: 1