Toon posts:

dreamtoolz

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Al enige dagen probeer ik mijn website gemaakt in dreamtoolz te uploaden naar home.planet.nl. Dat lukt niet. Instellingen duizend keer gecheckt, helpdeskmedewerkers uitgewrongen, geprobeerd te uploaden via ftp, niets werkt. Dreamtoolz maakt pas html aan tijdens het verzenden via het programma zelf. Via ftp uploaden helpt dus niet echt ben ik inmiddels achter. Ik ben op zoek naar iemand die meer van dreamtoolz weet en weet hoe ik wel verbinding krijg met mijn eigen duurbetaalde webruimte

Met vriendelijke groet,

Aaldrik

Verwijderd

heb je je ruimte wel al geactiveert? moet altijd bij planet..

Verwijderd

Topicstarter
Bij Planet zegge ze van wel, maar ik kan nergens op hun site vinden waar je dat kunt controleren

Verwijderd

inloggen op planet.nl, dan naar "aboneeservice" dan in het supmenu "websites" en daar "Aanvragen homepageruimte"

als je dan aanvraagt en hij zegt dat je het al hebt gedaan heb je het dus al aangevraagt :P

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Maak dan zelf even een tijdelijk een FTP server aan op je eigen PC.

Dan laat je dat programma uploaden naar je eigen HD.

Die files kopiëer je handmatig naar planet.

Verwijderd

gebruik smartftp, een freeware.
Totaal geen last met planet.

Verwijderd

Topicstarter
Na een check blijkt de ruimte te zijn geactiveerd. De suggestie van Speed24 is waarschijnlijk een hele goede, maar voor een absolute leek als ik, niet echt te bevatten. Ik heb speciaal dat dreamtoolz genomen omdat het nogal baviaanvriendelijk zou zijn 8)7 Ik heb helemaal geen verstand dit soort toestanden dus het gaat mijn pet al snel te boven. Het spijt me.
Ik heb volgens mij ook geen last met planet, maar met het feit dat dreamtoolz de server niet kan vinden en dus de bestanden niet kan converteren.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2003 21:56 ]

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Misschien biedt dit hulp:
http://www.planet.nl/plan...messageid=15762/sc=373213

En anders zou ik je toch maar gaan verdiepen in het opzetten van een tijdelijke eigen FTP server. Dat is heel makkelijk met programma's als Serv-U.

[ Voor 4% gewijzigd door Speed24 op 05-08-2003 22:44 . Reden: url fix ]

Verwijderd

Inderdaad zelf een ftp-servertje opzetten. Is ideaal en voorkom je toekomstige problemen mee. Hier staan genoeg freeware ftp-servertjes.
Pagina: 1