Welk merk DVD+RW met Xbox v1.1

Pagina: 1
Acties:

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14:17
Zo nu en dan leent mijn collega dvds van mij. Omdat ik het niet verantwoord vind om hem de originele DVDs mee te geven, maak ik meestal een copytje op een DVD+RWtje en geef die dan aan hem mee.

We hebben ongeveer 6 merken geprobeerd maar geen werken! Originele DVDs werken wel in zijn XBOX.

Hij heeft dus een v1.1 XBOX met Philips DVD speler. Heeft iemand met een gelijke dvd speler goede ervaringen met een bepaald type merk DVD+RW ?

Alvast bedankt

Verwijderd

Mijn collega kon alleen DVD-R op zijn X-box afspelen (sorry, versie weet ik niet): dus GEEN DVD+R, GEEN DVD-RW, GEEN DVD+RW.

• Red devil
Verwijderd schreef op 05 augustus 2003 @ 21:32:
Mijn collega kon alleen DVD-R op zijn X-box afspelen (sorry, versie weet ik niet): dus GEEN DVD+R, GEEN DVD-RW, GEEN DVD+RW.
Hmmm hoeveel types had ie getest?

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-03 10:52
philips kan alles lezen (ook cdr)
je moet alleen een beetje geluk hebben. heb jij blijkbaar dus niet

ik heb er 1 met een samsung. die vreet alles :)

meer info www.xbox-scene.com

[ Voor 55% gewijzigd door sharkzor op 05-08-2003 23:03 ]

• Red devil
sharkzor schreef op 05 August 2003 @ 22:59:
philips kan alles lezen (ook cdr)
je moet alleen een beetje geluk hebben. heb jij blijkbaar dus niet

ik heb er 1 met een samsung. die vreet alles :)

meer info www.xbox-scene.com
Ik heb ook een allesvretende samsung :)

Verwijderd

HALLOOOO, wakey wakey mensen!! om backups af te spelen heb je een modchip nodig :)
gewoon simpelweg een dvd-r of dvd+r in je bak mikken, gaat dus NIET werken zonder chip.

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-03 10:52
Verwijderd schreef op 06 August 2003 @ 09:32:
HALLOOOO, wakey wakey mensen!! om backups af te spelen heb je een modchip nodig :)
gewoon simpelweg een dvd-r of dvd+r in je bak mikken, gaat dus NIET werken zonder chip.
ik neem aan dat als de topic starter weet dat het een v1.1 box is en een philipsdrive inzit, hij ook wel weet dat je er een modchip voor nodig hebt.... |:(

Verwijderd

Als dat zo is, dan weet hij ook dat zijn dvd+r zou moeten werken ;)
anyway, mijn ervaring met Philips is iig niet al te best .. Philips leest gewoon simpelweg de ene keer wel, de andere keer niet.

• Red devil
Verwijderd schreef op 06 augustus 2003 @ 09:32:
*sigh* Lees de draad voor je blaat.

Het zijn dvds, geen spellen, dat werkt ook zonder modchip hoor.

• Red devil
Verwijderd schreef op 06 August 2003 @ 09:36:
Als dat zo is, dan weet hij ook dat zijn dvd+r zou moeten werken ;)
anyway, mijn ervaring met Philips is iig niet al te best .. Philips leest gewoon simpelweg de ene keer wel, de andere keer niet.
En als je nou gewoon de openingspost gelezen had --> DVD+RW
RWRWRWRWRWRWRWRWRWRWRW

RW!

ReWritable!

argh! 8)7

Verwijderd

Red devil schreef op 06 August 2003 @ 09:37:
[...]

*sigh* Lees de draad voor je blaat.

Het zijn dvds, geen spellen, dat werkt ook zonder modchip hoor.
beste vriend, ik durf te wedden dat iedereen die hier al een reactie gepost heeft, in de veronderstelling was dat het eeder over games dan over films(?) gaat.
Het is namelijk een xbox, en daar wil je nog wel es wat spelletjes op spelen .. ;)
anyway, je zou gewoon wat duidelijker kunnen zijn in je openingspost, of gewoon even normaal reageren ipv "lees de draad voor je blaat" .. Als mensen me ergens pissig mee kunnen maken, is dat het wel.

Verwijderd

Red devil schreef op 06 augustus 2003 @ 09:38:
[...]

En als je nou gewoon de openingspost gelezen had --> DVD+RW
RWRWRWRWRWRWRWRWRWRWRW

RW!

ReWritable!

argh! 8)7
en doe is ff gewoon normaal als je post. :|

• Red devil
Verwijderd schreef op 06 August 2003 @ 09:50:
[...]

beste vriend, ik durf te wedden dat iedereen die hier al een reactie gepost heeft, in de veronderstelling was dat het eeder over games dan over films(?) gaat.
Het is namelijk een xbox, en daar wil je nog wel es wat spelletjes op spelen .. ;)
anyway, je zou gewoon wat duidelijker kunnen zijn in je openingspost, of gewoon even normaal reageren ipv "lees de draad voor je blaat" .. Als mensen me ergens pissig mee kunnen maken, is dat het wel.
Sorry hoor, maar de openingspost blinkt uit in duidelijkheid:
Zo nu en dan leent mijn collega dvds van mij. Omdat ik het niet verantwoord vind om hem de originele DVDs mee te geven, maak ik meestal een copytje op een DVD+RWtje en geef die dan aan hem mee.

We hebben ongeveer 6 merken geprobeerd maar geen werken! Originele DVDs werken wel in zijn XBOX.
Onduidelijk he?

Het feit dat ik niet het woordje DVD in de topictitel noem is om ook de mensen te trekken die voor spelletjes DVD+RW gebruiken. Deze laatste zouden namelijk ook prima voor DVDs gebruikt kunnen worden. Echter, ik verwacht gewoon van mensen dat ze wel de openingspost kunnen lezen zodat men niet gelijk begint te mekkeren over mod-chips e.d. En FYI het gaat (deze keer) wel degelijk over DVDs en niet over spelletjes.

Verwijderd

sorry hoor, maar koel eerst maar even af ..

"Onduidelijk he?

Het feit dat ik niet het woordje DVD in de topictitel noem is om ook de mensen te trekken die voor spelletjes DVD+RW gebruiken."

dit is inderdaad vrij onduidelijk ja, maar ik stop met reageren, dat lijkt me beter plan.
Tip voor volgende keer, wees duidelijk in wat je bedoeld met je Openingspost.
veel succes nog verder.
dan word begrijpend lezen namelijk ook een stukje makkelijk, aangezien nu iedereen loopt te gissen naar wat je bedoelde ...

• Red devil
Verwijderd schreef op 06 August 2003 @ 10:10:
sorry hoor, maar koel eerst maar even af ..
:)
dit is inderdaad vrij onduidelijk ja, maar ik stop met reageren, dat lijkt me beter plan.
Tip voor volgende keer, wees duidelijk in wat je bedoeld met je Openingspost.
veel succes nog verder.
dan word begrijpend lezen namelijk ook een stukje makkelijk, aangezien nu iedereen loopt te gissen naar wat je bedoelde ...
Volgens mij valt het wel mee. Kijk de opzet van mijn post was best wel tactisch al zeg ik het zelf. Allereerst post ik mijn topic in het AV forum wat dus voor ieder een indicatie zou moeten zijn dat het een AV probleem betreft. Mocht ik toch mensen trekken die een spelletjes-dvd+rw-topic verwachten, dan hoop ik dat ze mijn (korte) openingspost lezen waarna ze begrijpen dat het over DVDs en niet over spelletjes gaat. Hij of zij heeft bijv. alleen goede of slechte ervaringen met die en die DVD+RW's i.c.m. spelletjes. Hopelijk zal diegene slim genoeg zijn om te snappen dat deze informatie ook waardevol is voor iemand die een DVD wil branden op een DVD+RW.

Snap je nou waarom het dan een beetje frusterend is als er iemand in je topic begint te roepen dat er mod-chips in het spel betrokken zouden moeten zijn en je dus indirect mijn topic illegaal verklaart?

Verwijderd

met mijn eigen ervaringen van DVD+RW en -RW (beide van Maxell) doet de x-box het niet :?

en ja, ik heb ook een philips dvd speler in mijn x-box zitten :)

anders maar nog een keer proberen met 2 andere spellen :P

• Red devil
Verwijderd schreef op 06 augustus 2003 @ 10:31:
met mijn eigen ervaringen van DVD+RW en -RW (beide van Maxell) doet de x-box het niet :?

en ja, ik heb ook een philips dvd speler in mijn x-box zitten :)

anders maar nog een keer proberen met 2 andere spellen :P
Klopt, wij hadden ook maxells getest. CDRW werken wel in de philips, erg raar.
Pagina: 1