Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum, tenminste als geregistreerd user dan.
Dit is een heerlijk forum, in mijn moers taal, tips, trucs en nice screenshots.
Mischien hoort mijn vraag hier niet , maar ik stel hem toch omdat hij fs gerelateerd is denk ik.
Als ik ga vliegen in fs2004 met opbouwende wolken dan gaat fs stotteren en lijkt het of mijn geluid blijft hangen. Ik heb bij mijn instellingen voor geluid de hardware acceleratie al teruggezet naar standaard. Dit lijkt te helpen maar is volgens mij niet de bedoeling. IK heb de laatste drivers voor mijn geluidskaart al geinstalleerd.
Is hier een oplossing voor of moet ik gewoon een andere geluidskaart aanschaffen.
Thnx voor de hulp alvast,
Greetz Rock
System specs
AMD 2000 +
Gigabyte 7ZXE
512 SDRAM
Soundblaster pci 129
44.67 det drivers
19" Yakumo
Ik ben nieuw op dit forum, tenminste als geregistreerd user dan.
Dit is een heerlijk forum, in mijn moers taal, tips, trucs en nice screenshots.
Mischien hoort mijn vraag hier niet , maar ik stel hem toch omdat hij fs gerelateerd is denk ik.
Als ik ga vliegen in fs2004 met opbouwende wolken dan gaat fs stotteren en lijkt het of mijn geluid blijft hangen. Ik heb bij mijn instellingen voor geluid de hardware acceleratie al teruggezet naar standaard. Dit lijkt te helpen maar is volgens mij niet de bedoeling. IK heb de laatste drivers voor mijn geluidskaart al geinstalleerd.
Is hier een oplossing voor of moet ik gewoon een andere geluidskaart aanschaffen.
Thnx voor de hulp alvast,
Greetz Rock
System specs
AMD 2000 +
Gigabyte 7ZXE
512 SDRAM
Soundblaster pci 129
44.67 det drivers
19" Yakumo