[FS2004] haperend geluid *

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum, tenminste als geregistreerd user dan.
Dit is een heerlijk forum, in mijn moers taal, tips, trucs en nice screenshots.
Mischien hoort mijn vraag hier niet , maar ik stel hem toch omdat hij fs gerelateerd is denk ik.
Als ik ga vliegen in fs2004 met opbouwende wolken dan gaat fs stotteren en lijkt het of mijn geluid blijft hangen. Ik heb bij mijn instellingen voor geluid de hardware acceleratie al teruggezet naar standaard. Dit lijkt te helpen maar is volgens mij niet de bedoeling. IK heb de laatste drivers voor mijn geluidskaart al geinstalleerd.
Is hier een oplossing voor of moet ik gewoon een andere geluidskaart aanschaffen.

Thnx voor de hulp alvast,

Greetz Rock

System specs

AMD 2000 +
Gigabyte 7ZXE
512 SDRAM
Soundblaster pci 129
44.67 det drivers
19" Yakumo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
[rml][ FS2002/2004] Vragen en mooiste screenshots, deel 56[/rml]

Bovendien horen Greetz hier niet (lees de Faq)

Oh en je topictitel is ook niet echt geweldig (om je nog verder af te zeiken ;) :+)

[ Voor 24% gewijzigd door JER00N op 05-08-2003 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-08 13:22

White Dust

PlaneScape: Torment

Pastasaus: en problemen horen in SPV (lees Verschillen tussen SPV en SGD), voortaan een SeM melding of topic report is voldoende.

Met andere woorden: Spielerij - Games & Discussies --> Spielerij - Problemen & Vragen
* En een kleine titel fix

[ Voor 10% gewijzigd door White Dust op 05-08-2003 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik zat effe verkeerd, van fouten leer je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 13:12
Dit noemt men nou bureacratie. :X

Ik zou eerst eens proberen je display settings wat lager te zetten. kan zijn dat je computer het niet helemaal trekt, en dat merk je dan in het geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:50
Zal de post ook hier maar even posten zodat ik zeker weet dat je em ziet:
Verwijderd schreef op 05 augustus 2003 @ 21:33:
Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum, tenminste als geregistreerd user dan.
Dit is een heerlijk forum, in mijn moers taal, tips, trucs en nice screenshots.
Mischien hoort mijn vraag hier niet , maar ik stel hem toch omdat hij fs gerelateerd is denk ik.
Als ik ga vliegen in fs2004 met opbouwende wolken dan gaat fs stotteren en lijkt het of mijn geluid blijft hangen. Ik heb bij mijn instellingen voor geluid de hardware acceleratie al teruggezet naar standaard. Dit lijkt te helpen maar is volgens mij niet de bedoeling. IK heb de laatste drivers voor mijn geluidskaart al geinstalleerd.
Is hier een oplossing voor of moet ik gewoon een andere geluidskaart aanschaffen.

Thnx voor de hulp alvast,

Greetz Rock

System specs

AMD 2000 +
Gigabyte 7ZXE
512 SDRAM
Soundblaster pci 129
44.67 det drivers
19" Yakumo
De oplossing die je zelf aandraagt is eigenlijk al goed. Ik kan het bij alle games aanraden om met standaard acceleratie te spelen. Het scheelt niets in performance maar wel in problemen!
Pagina: 1