Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Scheppie
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:18
Ik las net een bericht dat er een update beschikbaar is voor Acer n10 gebruikers. Het OS van hun pocket PC's is gratis op te waarderen is naar MS Pocket PC 2003.

Weet iemand of dit waar is?
Heeft iemand een link naar een download site?

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:46

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Bij Acer?

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Acer.com

En dan op "Upgrade programme information for Acer n10 users" klikken, zie ik in m'n glazen bol. Want zonder glazen bol zou ík niet weten waar ik zou moeten zoeken...

[ Voor 7% gewijzigd door Gardocki op 05-08-2003 22:42 ]

They made me do it.

• Sanchezzz
  • Laatst online: 13-11 14:44
nou bij acer is nog niks te vinden, maar kunnen wij dat bericht ook ergens lezen?

weer eens niet goed gezocht |:(

[ Voor 19% gewijzigd door Sanchezzz op 06-08-2003 08:04 ]

• Grinder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-10-2023
http://global.acer.com/products/pda/n10-upgrade-eng.htm

Dit linkje is het te lezen. Heb het apparaatje dan nog wel niet, maar nu er ook pocketpc2003 op is te krijgen wordt hij steeds interessanter :P

• Sanchezzz
dank u _/-\o_

ligt het nou aan mij, ik kan die download voor waarschijnlijk de coupon niet starten :?

[ Voor 55% gewijzigd door Sanchezzz op 06-08-2003 08:24 ]

• Scheppie
Vreemd, de link doet het bij mij ook niet.

• Scheppie
Heeft iemand soms de coupon op zijn/haar PCtje staan en wil die doormailen naar ons?

• blender
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De form op de pagina heeft een
code:
1
<form action="">
dus nogal wiedes dat er niets gebeurt als je op de knop drukt.

Op zich wel grappig trouwens dat er dus blijkbaar toch een upgrade komt. Ik heb vorige week nog een mailtje van support gehad dat er nog geen plannen waren voor een upgrade!

• blender
  • Niet online
Grinder schreef op 05 August 2003 @ 23:54:

Dit linkje is het te lezen. Heb het apparaatje dan nog wel niet, maar nu er ook pocketpc2003 op is te krijgen wordt hij steeds interessanter :P
Waar heb je die link in godesnaam vandaan? _/-\o_

• Grinder
Gewoon een scrolling linkje op de hoofdpagina van acer.com...

• blender
  • Niet online
Grinder schreef op 06 augustus 2003 @ 13:41:
Gewoon een scrolling linkje op de hoofdpagina van acer.com...
Heb ik dan over het hoofd gezien. Ben jij toevallig in het bezig van de genoemde coupon of niet?

• Sanchezzz
Ik heb acer vanmorgen een mailtje gestuurd om te vragen waar we die coupon nu kunnen krijgen aangezien de button niet werkt maar heb nog geen antwoord.

Mocht iemand de coupon al hebben dan hou ik me aanbevolen.. >:)

• blender
  • Niet online
Sanchezzz schreef op 06 August 2003 @ 14:20:
Ik heb acer vanmorgen een mailtje gestuurd om te vragen waar we die coupon nu kunnen krijgen aangezien de button niet werkt maar heb nog geen antwoord.

Mocht iemand de coupon al hebben dan hou ik me aanbevolen.. >:)
Heb je dat mailtje naar Acer.nl of naar Acer.com gestuurd? Ik heb namelijk vrijwel meteen na het uitkomen van Mobile 2003 al eens een mailtje naar .nl gestuurd waarop ik tot de dag van vandaag geen antwoord heb gehad. Een mailtje naar .com vorige week werd al binnen een uur beantwoord...

Verder hou ik me ook aanbevolen voor de coupon!

• Sanchezzz
Ik heb benelux@acer-euro.com gebruikt is dat de goeie want nou ga ik toch effe twijfelen. :?

Heb in ieder geval nog geen antwoord gekregen.

• Grinder
Deze? http://global.acer.com/pr...df/ENG-X09-49064_acer.pdf

Mocht ie niet werken kan ik hem nog wel even uploaden maar mijn domein, maar nu doet hij het..

• blender
  • Niet online
_/-\o_ en hoe ben je daar nu weer aan gekomen?

Is trouwens uitgeprint en gaat waarschijnlijk vanavond nog op de bus!

Hmmm ik heb de "Offer Terms and Conditions" eens even doorgelezen. Het gaat 4-6 weken duren vanaf het moment van bestellen duren voordat de update (waarschijnlijk een CD'tje) verstuurd gaat worden.

Zou dat betekenen dat ze nu pas gaan beginnen met het maken van de update of het testen enzo of is dit standaard? (vorige week heb ik nog een mailtje gehad dat er helemaal geen plannen waren om 2003 voor de n10 uit te brengen...)

[ Voor 65% gewijzigd door blender op 06-08-2003 16:19 ]

• Grinder
Internet history ;) Had er perongeluk op geklikt gister.. Idd die levertijd lijkt me ook erg lang, ik ben ook wel benieuwd of ze nu straks de in de winkel liggende modellen standaard met pocketpc2003 gaan leveren.. Nahja in de tijd dat ik er 1 koop zal er wel weer een beter model zijn voor de zelfde prijs.

• Sanchezzz
Thanks Grinder _/-\o_

Het kan inderdaad wel effe gaan duren ja, ga de mijne zometeen effe invullen en op de bus doen.

Het is trouwens niet gratis zoals in de openings post staat.

Acer zal er geen kosten voor berekenen maar MS zelf wel, het is ten slotte een upgrade. :Y)

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik vraag mij het volgende af:

2 jaar geleden kocht ik een iPaq 3130 met PocketPC 2000. Een paar maanden later verscheen een PocketPC 2002 update, die je tegen verzendkosten kon bestellen als je de PDA recentelijk besteld had.

2 dingen vielen mij op:

- In theorie kon de PDA (iPaq 3130) het nieuwe OS (PocketPC 2002) draaien, maar in de praktijk viel dat verschrikkelijk tegen. Dit had voornamelijk te maken met het gebrek aan geheugen, 16 MB ROM/16 MB RAM is te weinig.
Hoe zit het met dit probleem bij de Acer n10? Zou deze wel genoeg in huishebben om PocketPC 2003 lekker te draaien, zodat de upgrade niet meer ellende met zich meebrengt dan het oplevert?

- Compaq bracht uiteraard ROM-updates voor de iPaq 3130 uit. Er kwamen een aantal, allemaal met PocketPC 2000. Uiteraard werd de ROM-update voor PocketPC 2002 niet beschikbaar gesteld, want deze moest je kopen. Maar.. na de gekochte updates waren er ook geen PocketPC 2002 (ROM)updates meer, terwijl Microsoft wel degelijk nog verbeteringen aanbracht. Hoe zou dat met de Acer gaan? Het zou niet zo moeten wezen dat je nadat je het CD-tje hebt gekregen helemaal geen updates meer krijgt, want aangezien PocketPC 2003 heel nieuw is, zullen er zeker nog bug- en security-fixes komen.

• blender
  • Niet online
Ik denk dat de Acer het gezien de specs prima zal doen met Mobile 2003. Hij heeft een PXA255 die door Mobile 2003 beter ondersteund zou worden dan door PocketPC 2002. Verder zit er toch redelijk veel geheugen in (niet de 48MB ROM zoals bijv de AXIM van Dell maar ROM is toch alleen om OS+Apps in op te slaan), 64MB is behoorlijk wat en daarvan was onder PPC2002 59MB vrij als ik het me goed herinner.
Verder brengt HP de IPAQ 1915 ook uit met Mobile 2003 en dat is echt een budget apparaatje met dezelfde proc maar met veel minder geheugen 16/32 (toch?)

Wat updates betreft zal het een beetje afwachten worden denk ik. Ken Acer niet zo goed maar ze hebben al een ROM update (1.00.07 -> 1.00.11) uitgebracht en ze bieden nu dus de mogelijkheid voor een upgrade naar Mobile 2003.

Wat ik me daarbij wel afvraag is het volgende. Voor PPC2002 werd de update uiteraard gratis beschikbaar gesteld omdat PPC2002 het OS was waarmee de PDA shipte.
Mobile 2003 moet je kopen maar is het niet zo dat als er een update komt voor 2003 elke PPC2002 gebruiker hiermee zijn n10 ook gratis naar Mobile 2003 kan flashen?

• SvMp
  • Niet online
blender schreef op 06 augustus 2003 @ 18:58:
Wat ik me daarbij wel afvraag is het volgende. Voor PPC2002 werd de update uiteraard gratis beschikbaar gesteld omdat PPC2002 het OS was waarmee de PDA shipte.
Mobile 2003 moet je kopen maar is het niet zo dat als er een update komt voor 2003 elke PPC2002 gebruiker hiermee zijn n10 ook gratis naar Mobile 2003 kan flashen?
Dat lijkt mij niet. Als Acer dat doet, krijgen ze namelijk een dikke rekening van Microsoft. Juist omdat ik niet verwacht dat het als complete ROM-update op de site wordt aangeboden, maak ik mij een beetje zorgen om de nieuwere ROM-updates in de toekomst voor de mensen die meteen in het begin al een Mobile 2003 update hebben gedaan.

In het geval van de iPaq 3130 kwamen er simpelweg geen updates meer na de CD-update, zoals ik in mijn vorige reply beschreef.

Dit is echter niet de goede weg.. Mobile 2003 is net uit, na verloop van tijd komen daar gewoon updates van. Dit is ook het geval bij Pocket PC 2002, in de vorm van een of andere servicepack en wat losse updates die iPaq 3130 gebruikers dus mislopen. Een dergelijk geintje wil ik niet als ik een nieuwe PDA koop en op Mobile 2003 over ga.

Een oplossing bij deze update zou kunnen zijn dat er wel downloadable updates komen, maar in de vorm van een patch die de ROM-image van de CD-ROM patchen, zodat je de update alleen kunt gebruiken als je ook de update CD-ROM hebt liggen.

• blender
  • Niet online
Ja, of dat je bijvoorbeeld de gekochte Mobile 2003 update CDROM nodig hebt om te updaten bij bugfixes, dat zou kunnen ja.

• SvMp
  • Niet online
Gisteravond heb ik een mailtje gestuurd naar enkele winkels om na te gaan of een Acer n10 die je nu koopt standaard al uit gerust is met Windows Mobile 2003.

Vanochtend was het antwoord er al van pcsnel:
De nieuwe bestellingen zullen inderdaad met deze nieuwe software worden uitgevoerd.

Met vriendelijke groet,

----- Original Message -----
To: sales@pcsnel.nl
Sent: Wednesday, August 06, 2003 9:42 PM
Subject: Acer N10 PDA

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heeft Acer de gebruikers van de Acer N10 PDA de mogelijkheid gegeven om tegen verzendkosten een update CD te bestellen indien zij de PDA na 23 mei hebben gekocht, waarmee het ROM voorzien kan worden van de nieuwste versie van Microsoft's Pocket PC OS Microsoft Mobile 2003.

Worden de Acer N10 PDA's die jullie op dit moment leveren standaard al geleverd met Microsoft Mobile 2003?

Met vriendelijke groet,

• Grinder
Das heel mooi nieuws :P

• SvMp
  • Niet online
Het wordt toch weer vaag.. Heb net ff met Acer gebeld en de vraag gesteld of de N10 vanaf nu standaard voorzien zal zijn van Windows Mobile 2003. Dat is niet het geval. Dat is een heel ander antwoord als dat van PC Snel. Ik ga PC Snel weer ff mailen, misschien is het een misverstand.

Ik zal het namelijk wel lullig vinden om nu een Acer N10 te kopen en dan nog verzendkosten te betalen voor de upgrade die ze ook wel bij de doos in hadden kunnen doen.

• blender
  • Niet online
Op de Acer site staat bij de beschrijving ook nog steeds dat het een PDA met PPC2002 is en niet met Mobile 2003...

• Scheppie
Thans voor de coupon Grinder! Gaat vandaag nog op de bus.

• SvMp
  • Niet online
blender schreef op 07 August 2003 @ 12:04:
Op de Acer site staat bij de beschrijving ook nog steeds dat het een PDA met PPC2002 is en niet met Mobile 2003...
Klopt, maar het is toch wel erg omslachtig om users later nog stuff na te zenden dat al lang beschikbaar is.

• Scheppie
Als ik de coupon bekijk lijkt het wel of het 26 dollar gaat kosten.

• blender
  • Niet online
Scheppie schreef op 07 August 2003 @ 12:11:
Als ik de coupon bekijk lijkt het wel of het 26 dollar gaat kosten.
Uh, volgens mij lijkt dat niet alleen zo... volgens mij is het ook zo :( Maar goed, dan hebben we wel een OS wat hopelijk sneller is en in elk geval beter met WLAN om gaat... (hopelijk blijven bestaande PPC2K2 apps werken, weet iemand daar al meer over?)

• Scheppie
Het is wel mooi kl*te als je geen credit card heb zoals ik :(
Wat kost het OS eigenlijk als je het los in de winkel moet kopen (als dat al mogelijk is)?

[ Voor 43% gewijzigd door Scheppie op 07-08-2003 12:30 ]

• blender
  • Niet online
Scheppie schreef op 07 augustus 2003 @ 12:24:
Het is wel mooi kl*te als je geen credit card heb zoals ik :(
Wat kost het OS eigenlijk als je het los in de winkel moet kopen (als dat al mogelijk is)?
Dat kan volgens mij niet. Microsoft verkoopt het alleen aan fabrikanten van CE apparaten. Ik heb ooit eens ergens gelezen dat het dan $35 zou kosten dus dan is $26 nog 'redelijk', hoewel voor een update aan de hoge kant. Aan de andere kant zitten de verzendkosten er dus wel weer bij in.

Verwijderd

maar moet je nou wel of niet betalen?

ik heb er 1 meegonomen op me werk maar we wille natuurlijk wel het nieuwste hebben he

dus 2003 is altijd leuk mee genomen zeker als ie gratis is
lijkt me wel zo netjes een "free of charge" update

• blender
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 August 2003 @ 21:51:
maar moet je nou wel of niet betalen?

ik heb er 1 meegonomen op me werk maar we wille natuurlijk wel het nieuwste hebben he

dus 2003 is altijd leuk mee genomen zeker als ie gratis is
lijkt me wel zo netjes een "free of charge" update
Voor zover ik weet is hij niet gratis. Er staat gewoon voorbedrukt dat hij $26 kost. En dat is al bijna $10 minder dan de OEMs aan MS moeten betalen voor een licentie...

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:47
zo, heb de coupon net ingevuld.... morgen even faxen
ben benieuwd OF het lukt en dan hoe lang het duurt....

• jvdb1975
  • Laatst online: 25-11 18:45

jvdb1975

tsja.........

Die van mij is inmiddels een week onderweg... Ben ook erg benieuwd!

• blender
  • Niet online
jvdb1975 schreef op 12 August 2003 @ 09:09:
Die van mij is inmiddels een week onderweg... Ben ook erg benieuwd!
Laat je even weten hoe en wat?

• jvdb1975

jvdb1975

tsja.........

uiteraard! Daar zijn we tweakers voor!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 30-11 20:43

Nitai

Live the life you love.

Ik heb PCSNEL gemaild, maar daar wisten ze niets van een upgrade of dat deze ook nog eens geleverd zou worden.... vage situatie zeg..

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Grinder
Dit schreef iemand net op het pocketpcclub forum:
Acer-helpdesk aan de telefoon gehad...
Het is een btje vaag allemaal ho het nu zit met de upgrade, maar acer Benelux wil zelf ook iets er nog aan doen ofzow btje vaag...
maar in ieder geval:
Ik word maandag teruggebeld (miss iets eerder) en dan krijg ik te horen wat de precieze procedure wordt voor mensen in de benelux...

Ik houd jullie op de hoogte...

Greetz
Wannanoow

• blender
  • Niet online
Die van mij is ook de deur uit. Iemand al bericht gehad?

• Grinder
En ja hoor ze hebben weer een nieuwe update regeling. Vanaf 25augustus is de coupon beschikbaar.. en recente kopers van de acer hebben hem gratis (nahja wel verzendkosten).

Laat ik hem nou net sinds vrijdag hebben :D

• blender
  • Niet online
25 augustus...hmm, hoe kan het dan dat mijn coupon met CC gegevens al de deur uit is???? Wat moet ik daar nou van verwachten?

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 30-11 20:43

Nitai

Live the life you love.

YES, ik heb ehm de AcerN10 ook, wat een prachtig ding. Ik zal a.s. maandag ook even die coupon invullen, PPC 2003 tegen verzendkosten is natuurlijk prachtig :)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Doublehomme
  • Niet online
Je kunt vanaf vandaag de nieuwe coupon downloaden

• Grinder
toch weer die 26 dollar.. Vraag me toch af hoe dat nou zit, voor dat bedrag doe ik het nog wel denk ik. Maar dat noem ik toch wat anders dan alleen verzendkosten.

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-11 20:34

tweakerbee

dus..?

Verzend + productiekosten zullen het wel zijn. Bedenk dat distributie ook wat kost, en dat is meer dan het CD'tje alleen naar jouw huis toe sturen.

You can't have everything. Where would you put it?

• jvdb1975

jvdb1975

tsja.........

He, maar betekent dit dat mijn vorige maand ingestuurde aanvraag niet verwerkt zal worden?????

• RiCk
Het is de zelfde coupon, dus hopen dat het werkt!

• Sanchezzz
Ze zijn wel erg snel bij acer moet ik zeggen. 8)7

Ik had ze 6 augustus een mailtje gestuurd toen de coupon niet niet te printen was en krijg vandaag een repy:

Dear customer,

I have tried it and it works today

http://global.acer.com/products/pda/n10-upgrade-eng.html

with kind regards,

Nederland

daar waren we dus ook al achter dat het inmiddels werkt maarja de coupon is al een tijdje onderweg.

• TheNose
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-09 19:47
Zijn er eigenlijk ook al winkels in Nederland waar Mobile 2003 voorgeïnstalleerd is op de Acer N10? En zo, ja welke?

"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." -- Benjamin Franklin

• TheNose
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-09 19:47
Schop

"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." -- Benjamin Franklin

• jvdb1975

jvdb1975

tsja.........

Volgens mij nog niet.

Verwijderd

iemand al ervaringen met windows 2003 mobile op z'n acer n10?

• jvdb1975

jvdb1975

tsja.........

heb de bestelling al een hele tijd gelee gedaan, maar heb nog steeds neits binnen

• Sanchezzz
Hier ook nog niks binnen en is toch ook al een hele tijd geleden verzonden.
Een emailtje met bevstiging dat het in behandeling is zou wel prettig zijn.

Verwijderd

2 vragen:

Ik heb een acer gekocht zojuist en ik weet niet zeker of het versie 203 is, ik heb ene cd waarop staat windows 2002 maar als ik op het apparaat zelf kijk staat er bij os version: v3.0

Verder vroeg ik me af of er ook een Nederlandse versie is.

• RiCk
Er is geen Nederlandse versie en Acer levert op dit moment ook geen PDA's met 2003 :)

• mbooij
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-11 22:35

mbooij

De Mosselman

RiCk schreef op 12 September 2003 @ 20:37:
Er is geen Nederlandse versie en Acer levert op dit moment ook geen PDA's met 2003 :)
Niemand levert Nederlandse versies van Pocket PC. Er is voor de 2002 versie wel een vertaalprogramma. Kost ongeveer 30 Euro. Das een reden om neit over te gaan naar 2003... sommige software werkt er niet meer op.

Intel i5 3570K@4.2Ghz, 2x4GB, MSI Z77A-G45, Club3D Radeon HD 7970 royalKing

• Sanchezzz
Ik heb die gasten van dat fulfilment center eens een mailtje gestuurd om te vragen of wij ook een bevestiging krijgen dat het ook in behandeling wordt genomen want ik vind het maar akelig stil aan die kant.

Verwijderd

Valt windows 2003 niet ergens gewoon te downloaden ? :D

Verwijderd

jawel, ik heb al een duitse gedownloade versie ;) maar die is illegaal, en dat nederlandse taal proggie is via handago.com te downloaden voor 15 dollar, dus veel goedkoper, en werkt ook op windows mobile 2003, heb et al op m'n ipaq 2210 staan

• jvdb1975

jvdb1975

tsja.........

nee, hij valt niet officieel te downloaden. Micro$oft wil er echt wat centjes voor hebben!

• Sanchezzz
Heb net een mailtje terug van die gasten die de upgrade regelen en ze zeggen dat Acer pas net de Masters heeft afgeleverd.
Mijn order is ontvangen en zodra ze starten met het verwerken krijgen we een mailtje met bevestiging en kunnen we de update binnen 10 dagen in huis hebben..

Komt goed uit want ik ga eerst effe op vakantie en dan hoop ik dat er een mailtje staat te wachten als ik terug ben.. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Sanchezzz op 01-10-2003 18:05 ]

• jvdb1975

jvdb1975

tsja.........

heb jij een email adres voor mij van hun?

• Sanchezzz
Heb gewoon een mailtje gestuurt naar:

ppc_tech_guarantee_cumb@modusmedia.com

Duurt wel een paar dagen voor je een antwoord kunt verwachten heb ik gemerkt maar ze kunnen blijkbaar wel zien of je aanvraag binnen is gekomen.

• RiCk
Thank you for placing your order.

Customer #: 498XXX
Order # 2491XXX
Total Price: $ 30.94

Your credit card will be charged by Modus Media International Financial Services and if you have any questions about your credit card charge, please contact us by email at Support PocketPC

Your Pocket PC technology Guarantee product should be delivered within 10 working days of this email. If your product does not arrive by this time, please email PocketPC Support
Line NO Qty Partnumber Description Serial Number
1 1 E03-00604-ACE-N10 ENGLISH PocketPC 2003 PREMIUM WITH OUTLOOK

:) :)

• jvdb1975

jvdb1975

tsja.........

hou maar geen rekening met de 10 werkdagen, maar eerder met 15 (dus 3 weken)

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-11 10:35
Wel een naai-streek dat ze er opeens US$ 4.94 bijtellen.

• Sanchezzz
Ben eergisteren terug gekomen van vakantie en moet zeggen ben erg blij dat ik 'm bij had.
Heb mooi alle foto's op m'n camera kunnen bekijken en opnieuw maken indien het niet goed was.
Is toch wel prettiger als dat mini scherm van de camera, tevens kan ik ze dan op een grotere CF kaart zetten..

Nu nog de hopen dat de update niet al te lang op zich laat wachten want heb ook al een order bevestiging binnen..

• mbooij

mbooij

De Mosselman

Verwijderd schreef op 01 October 2003 @ 13:27:
jawel, ik heb al een duitse gedownloade versie ;) maar die is illegaal, en dat nederlandse taal proggie is via handago.com te downloaden voor 15 dollar, dus veel goedkoper, en werkt ook op windows mobile 2003, heb et al op m'n ipaq 2210 staan
Op de site van handago staat vermeld dat het programma niet werkt op 2003. Als dat wel zo is doen ze zichzelf te kort. Mogelijk hebben ze nog geen 100% support en vermelden ze daarom dat 2003 niet werkt.

• mbooij

mbooij

De Mosselman

Heeft iemand 2003 al binnen? de weken zijn al voorbij. Iemand moet 2003 nu dan binnen hebben.

• RiCk
Woei! hijs nu binnen en ga um zo installeren!

• Sanchezzz
Waar is die service van vroegah, komen die gasten van UPS alleen nog maar overdag nou kan ik dus UPS bellen om het bij iemand anders te laten bezorgen.

Hoop de cd morgen te hebben...

CD inmiddels binnen en geflasht maar nu heb ik al meteen een probleem.
M'n wireless C-1100 CF card van Siemens werkt niet meer want de driver is niet compatible met 2003 en ik kan geen nieuwe versie vinden. |:(

Kan de kaart wel installeren maar dan duurt iedere handeling ongeveer 20 seconden.. :r

[ Voor 46% gewijzigd door Sanchezzz op 22-10-2003 18:35 ]

• mbooij

mbooij

De Mosselman

Ik heb Windows Mobile 2003 nu op mijn Acer n10 staan. Deze is echt vele malen beter dan 2002. Even op een rijtje:

xScale ondersteuning zorgt voor betere prestaties (getest in gxMArk)
MorphGear gaat 2x zo snel (xScale ondersteuning)
Bleutooth / Wifi zijn nu standaard ondersteund
Inbelinstellingen zijn veel makkelijker te bewerken
Foto vieuwer zit nu ingebakken
Er is een extra spelletje bijgekomen (Jawbreaker)

De moeite waard dus.

Pagina: 1