Oke gister heb ik een aantal divxjes op cd gebrand en daarbij gaf nero een waarschuwing of ik door wilde gaan met branden (omdat de cd dus niet genoeg ruimte had volgens de software) dus ik koos voor ja en kreeg na het branden wel een melding dat het branden mislukt was alleen de film stond er volledig op.
Het gaat hier dus om films die zowiezo een aantal Mb's boven de 700 waren en ik gebruik 700 MB cd's
Vandaag wilde ik hetzelfde nog eens doen, ik klik op branden en dan spuugt hij de cd eruit met de melding dat ik er eentje in moet doen die een grotere capaciteit heeft, das toch raar?
Nou ik heb zonet maar weer Nero opnieuw geinstalleerd bij
voorkeuren > tabblad expertfuncties heb ik het op 99:0:0 gezet voor het overburnen. Dan zou hij em toch moeten pakken?
Het gaat hier dus om films die zowiezo een aantal Mb's boven de 700 waren en ik gebruik 700 MB cd's
Vandaag wilde ik hetzelfde nog eens doen, ik klik op branden en dan spuugt hij de cd eruit met de melding dat ik er eentje in moet doen die een grotere capaciteit heeft, das toch raar?
Nou ik heb zonet maar weer Nero opnieuw geinstalleerd bij
voorkeuren > tabblad expertfuncties heb ik het op 99:0:0 gezet voor het overburnen. Dan zou hij em toch moeten pakken?