• The Conman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-02 23:58
Heeft iemand ook deze cam en wil de ervaringen delen?

Ik heb een tijdje met die cam lopen experimenteren en goed de handleiding doorgenomen om goede foto's te maken, helaas wil dit niet helemaal lukken...

Iemand foto's met de settings? :)

Alles is welkom... deel je ervaringen met elkaar

• Jur
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jur

Dus....

Op alle camera's zit een volledig automatische modus, dus als het zelfs dan niet lukt kan je 'em beter terug brengen.

Verwijderd

Ik heb de P10 een maandje nu, en ben er erg tevreden mee, zie de foto http://www.strijdveen.nl/image/walsrode/43.jpg Met de standaardinstellingen gemaakt.

• fjorden
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Hoe goed werkt de rode ogen reductie oftewel heb je net zoals bij de ixus 400 vaak last van rode ogen op de foto? (zit namelijk nog een beetje te twijfelen tussen ixus 400 / p10)

[ Voor 23% gewijzigd door fjorden op 07-08-2003 15:30 ]

Verwijderd

Ik heb net even een paar foto's bekeken die ik 's nachts gemaakt heb, iedereen kijkt op de foto recht in de camera, maar geen rode oogjes te zien. Ik weet niet hoe goed die ixus 400 is, maar de P10 bevalt mij erg goed. Ik heb er toen gelijk maar een 128 mb mem stick bij gekocht, want foto's op 5 meg. fotograferen gaat erg hard. Ook het maken van filmpjes op 640x480 ziet er goed uit.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2003 17:15 ]

• fjorden
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 augustus 2003 @ 09:48:
maar geen rode oogjes te zien. Ik weet niet hoe goed die ixus 400 is,
het hele forum staat vol met klachten over rode ogen en ook (bijna) elke review maakt daar melding van. Daar hadden de oude Ixus series ook al last van.
Pagina: 1