Ik zit met een gecompileerd flash bestand dat voor mij te snel gaat, is er een manier om die flash file langzamer te maken?
Volgens mij niet als die file al 'gecompileerd' is. 
wellicht handig om ook te lezen:
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #topicstart
wellicht handig om ook te lezen:
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #topicstart
[ Voor 19% gewijzigd door BtM909 op 05-08-2003 18:56 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
maak er zo'n standalone flash file van (exe dus)
daarna 1 van die programma's downloaden die ook voor dos games gebruikt worden om een langzame cpu te emuleren.
daarna 1 van die programma's downloaden die ook voor dos games gebruikt worden om een langzame cpu te emuleren.
Ik kom er net achter dat dat niet eens hoeft. Heb je de stand-alone player, dan kan je gewoon .swf files laden.Wolfboy schreef op 05 August 2003 @ 19:00:
maak er zo'n standalone flash file van (exe dus)
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Ok, sorry voor de heel korte uitleg. Ik ben dus een weddenschap aangegaan met een vriend van me. Hij heeft een timer in flash gemaakt, ik beweer dat ik die timer langzamer kan laten lopen. Immers als je bij een klok de voltage verhoogt, dan gaat een klok sneller lopen. Iets dergelijks (in computer termen) zou hier toch ook bij moeten kunnen?
een timer? je bedoelt een soort benchmark? of als je een soort stopwatch bedoelt maakt het niet uit want een tijdseenheid staat vast, zelfs voor flash en zelfs voor trage pc's
Hangt van een en ander af.RSP schreef op 05 August 2003 @ 19:58:
een timer? je bedoelt een soort benchmark? of als je een soort stopwatch bedoelt maakt het niet uit want een tijdseenheid staat vast, zelfs voor flash en zelfs voor trage pc's
Sommige timers binnen Flash zijn afhankelijk van processor-snelheid
download dan gewoon een AS decompiler en je vind vast de juiste 'timer' setting. Als de timer werkt met FPS instelling fan kan je deze veranderen door een word (byte+byte) in de flash header aan re passen. Hier zijn ook programmaatjes voor
.
Niet dat dat de bedoeling is? je kunt de Flash 'timer' tamelijk verneuken door enorm veel flashjes te spelen zodat je cpu 100% staat en dan zodoende de framertae naar beneden haalt. Als ie het niet mooi heeft gecode dan kun je daar enorme afwijking verwachten.
Niet dat dat de bedoeling is? je kunt de Flash 'timer' tamelijk verneuken door enorm veel flashjes te spelen zodat je cpu 100% staat en dan zodoende de framertae naar beneden haalt. Als ie het niet mooi heeft gecode dan kun je daar enorme afwijking verwachten.
laat heavyload draaien en zet het flash scriptje op lage prioriteitVerwijderd schreef op 05 augustus 2003 @ 19:35:
Ok, sorry voor de heel korte uitleg. Ik ben dus een weddenschap aangegaan met een vriend van me. Hij heeft een timer in flash gemaakt, ik beweer dat ik die timer langzamer kan laten lopen. Immers als je bij een klok de voltage verhoogt, dan gaat een klok sneller lopen. Iets dergelijks (in computer termen) zou hier toch ook bij moeten kunnen?
dan zit je cpu zo vol dat elke timer ermee kapt
Pagina: 1