Toon posts:

[WinXP]Spookbestanden op HDD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Probleem!

Ik had 2 spellen geinstalleerd staan.. na het deinstalleren zouden de bestanden verwijderd moeten zijn.

Zijn ze niet! tenminste.. voor zover ik kan zien niet.. Maar als ik ze dan alsnog wil verwijderen, krijg ik een foutmelding(geen toegang tot...)! Alsof ze eigenlijk niet bestaan.

Hoe krijg ik dit weg..?

Chkdsk heb ik al gedraait.. geeft geen fouten aan, helemaal niets.

Iemand een ideetje?

Verwijderd

vreemd probleem... al een keer je pc opnieuw gestart ?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2003 18:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
zo'n 100 keer zolangzamerhand :)

Verwijderd

Ik heb dat ook wel eens gehad, je moet gewoon eerst proberen je bestandje in de prullenbak te slepen, lukt dat niet start dan eventjes opnieuw op. Als ze dan nog niet weg zijn zelf even in de prullen bak slepen (niet met de delete toets). Als dat nog niet lukt dan is het misschien een virus of addaware bestandje, gewoon even adware of virus scan proberen

Succes :):)

• Zap
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Zap

~

Heb pas ook nog zoiets gehad..(maar dan met een hardnekkig bestand in de temp-map) probeer het eens vanaf de command prompt, of met een oud DOS tooltje zoals Norton Commander.. was bij mij succesvol :)

#

Verwijderd

Heb je die directories niet geshared ofzo?

Verwijderd

de bestanden die meestal blijven staan das meestal maar 1 mbtje ofzoiets.... dus ik maak me er meestal niet druk om... altijd wel ff scannen strax is het addaware :?

Verwijderd

Topicstarter
Geen adware.. ik ken de bestanden die het zijn nl, horen gewoon bij het spel, staan ook op de CD.

Dit keer is het één 0byte. best klein dus :P en het andere is ongeveer 50 MB.

Ohja, het slepen naar de prullenbak, nogniet geprobeert... komt zo nogwel ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2003 18:23 . Reden: forgotten tale ]

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
of even opstarten in veilige modes en dan verwijderen :)

Verwijderd

Topicstarter
Hielkej schreef op 05 augustus 2003 @ 18:22:
of even opstarten in veilige modes en dan verwijderen :)
Werkt ookniet.

Zijn nl niet in gebruik... Ze bestaan maar 'half'

Verwijderd

Topicstarter
hm slepen werkte bij 1 map wel... de 50mb map is nu weg.. maar dat andere mapje staat er nog.. met z'n 0byte bestandje erin.

Hm ok die is nu dus ook weg...

er stond blijkbaar een bestand in.. genaamd 'testbed '

het ging om het spel Startrek starfleet command 3 waarin ik zelf een eigen schip had gemaakt, met die naam... beetje om te kijken wat er kon.
De spatie in de naam 'testbed ' was blijkbaar een tekentje wat windows normaal niet kon lezen...

Dus heb ik in command prompt geprobeerd "del testbed*" nja.. dat werkte dus :) bestandje weg.. en de map kon verwijderd worden..

Bedankt voor de hulp ;)

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2003 18:42 . Reden: oplossing! ]

Pagina: 1