Toon posts:

Zwarten randen bij iiyama monitor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
Ik heb hier een Iiyama 19" ls902ut, visionmaster 1451 staan en hij is weer kapot.
Het probleem heb ik al een keer gepost maar ik kan de topic helaas niet meer vinden. ik plak hier maar ff de start post neer want het probleem is precies het zelfde :\
hallo,
ik was 2 dagen geleden aan het computeren, na een tijd zet ik alleen mijn monitor uit en laat mijn computer aan en ik ga weg om tv te kijken..
ik kom na een 1/2 uur terug, zet mijn monitor aan en het beeld is opeens helemaal grijs/blauw, overal zwarte balken, het beeld staat scheef etc
bleek dat alle instelling (contrast, 'draaihoek' etc) allemaal veranderd waren!!

nah daar snap ik helemaal niets van want ik was alleen thuis....
dus ik probeer het via de OSD weer terug te zetten.. maar dat lukt dus niet, ik kan alles terug zetten maar aan de bovenkant houd ik 2 cm zwarte balken en aan de linker kant 1 cm. verder is het beeld heel erg wazig en dof.

het herinstallen van mijn 3dkaart drivers en monitor drivers heeft niet geholpen

weet iemand wat ik hier aan kan doen

monitor: Iiyama 19" ls902ut, visionmaster 1451
3d-kaart: radeon 8500 le (hercules)
en verder een abit mobo en een amd 1,8 ghz proc

alvast bedankt :)
Nou kan ik wel weer naar Iiyama gaan bellen en mijn monitor laten ophalen, maar mijn ervaringen met Telepan zijn niet al te goed en het probleem komt na een tijd toch weer terug.
Mijn vraag is dan ook: kan ik dit zelf repareren? ik heb ooit eens iemand iets horen zeggen over een andere menu (een 2e osd) maar ik heb geen idee of dit waar is ofzo.