windows wil nie opstarte

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• style2k
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01-2025
ik heb dus een dual tyan bord met amd 2000+ proc.
ik heb dus een probleem waar ik helemaal gestoord van word .
me computer bleef dus de hele tijd resetten. heb uren gekeken wat et kon zijn gehuegen gewisseld etcetc maar nix .
op de duur heb ik me tyan bord laten opsturen naar tyan want viel net binnen de garantie.
ik krijg na maanden wachten dus een new tyan dualbord met dus iets snellere proc 2000+ new gehuegen en heb er ook newe voeding ingehangen ging half jaar goed afentoe x dat probleem nix aan hand .

sinds aantal dagen is et erger geworden die computer blijft restarten kom gewoon nie meer in windows en die enkele x dat ik er op kom duurt dat paar minuten dan gaat die weer restarten.

windows opnew instaleren gaat dus niet want zodra ik xp opnew wil instaleren ik boot xp vanaf me dvd speler gaat fout , hij gaat namelijk alles checken gaat goed

ik kom in scherm wara ik dus kan zegge newe instalatie , repair . en nog wat .

ik doe dus enter voor newe instalatie maar daar krijg ik dus steeds een blauw stopscherm met steeds een andere code dan is et
irql_not_less_or_equal en andere x staat er nix behalve een stopcode.
heb zon beetje alle stop codes voorbij zien komen zon beetje volgens mij.
heb dus ook al alles geprobeert ander gehuegen erin zelfde .
aantal hds eruit weer zelfde.

:'( heb eraan zitten denken dat et de hitte is maar ook dat geloof ik nie meer want heb dat ding aantal uren uitlaten staan met een hele dikke tafel ventilator erop maar na paar uur opstarten weer etzelfde kan geen newe windows installen en als ik gewoon me oude windows wil opstarten gaat die tot de logo en daarna een blauw scherm wat je heel vluchtig ziet en dan is ie al weer aan het restarten.

soms als de xp logo kompt is die heel erg wazig alsof de hele zooi erg weinig power krijgt , dus zou je denken power probleem maar ook dat geprobeerd helpt totaal nix.

verschillende grafische kaarten en soundkaarten geprobt. maar ook dat hielp nie .

dus kan nu helemaal nix met comp want windows ken er nie op want kom nie eens aan instaleren toe . doorstarten in windows wil ook gewoon keihard nie lukken. zelfs een voorgeinstaleerde windows op cd booten vanaf de dvd spelere eindigt in hangen.

wat kan ik er nog aan doen.??

heb er 1 gig gehuegen inzitten 2 amd proc. 2000+ op een tyan plank. een nog een een of andere newe asus grafische kaart .

heb verschillende dingen in forum gelezen maar kom er absoluut niet uit ..

:'( :'( :'(

hmm

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Zou je eerst even je topicstart door Word willen gooien en er fatsoenlijk Nederlands van willen maken? En bedenk dan meteen even een goede topic titel met OS vermelding...

Aangezien je net nieuw bent wil je ook even wijzen op het volgende:
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Hier vind je alles wat we van jou verwachten op dit forum.

Succes :)

[ Voor 34% gewijzigd door Han op 05-08-2003 17:03 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Dit topic is gesloten.