Als ik op www.graafschap.nl wil kijken, dan mis ik twee menu´s (zie een leeg vlak met twee kleine tekentjes). Weet iemand hoe ik de volledige pagina kan zien. Eventueel trefwoorden om te zoeken zou perfect zijn, weet namelijk niet waar ik ook moet zoeken.
hmm, deze heb ik al eens eerder zien voorbij komen... ik zal eens zoeken...
menu op internetpagina
menu op internetpagina
[ Voor 28% gewijzigd door samo op 05-08-2003 16:35 ]
Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana
Cache leeggooien, cookies weggooien, ctrl-f5 proberen.
Welke versie?
Welk OS?
Google zoekt ook erg goed.
Welke versie?
Welk OS?
Google zoekt ook erg goed.
Sorry, kon andere draad niet vinden, dacht dat ik hem niet goed gepost had. Deze mag worden gesloten. Sorry.
Als er flash wordt gebruikt op de site wel jah. 
edit:
Heb ff gekeken, en het is Flash jah, dus dat heb je nodig idd. Als je dat nou eens installeerd.
Heb ff gekeken, en het is Flash jah, dus dat heb je nodig idd. Als je dat nou eens installeerd.
[ Voor 86% gewijzigd door MADG0BLIN op 05-08-2003 16:45 ]
Uhm, tja dat zal jij zelf moeten nakijken op juw pc.
Probeer eens een screenshot te plaatsen met wat je precies bedoelt trouwens want ik snap niet wat jij niet ziet
Probeer eens een screenshot te plaatsen met wat je precies bedoelt trouwens want ik snap niet wat jij niet ziet
Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana
Maak dan even een screenshot en post het hier. Dan kunnen we meestal wel zien wat er mis is..Verwijderd schreef op 05 augustus 2003 @ 16:34:
Als ik op www.graafschap.nl wil kijken, dan mis ik twee menu´s (zie een leeg vlak met twee kleine tekentjes).
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()