Asus A7NX8

Pagina: 1
Acties:
  • 85 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds vandaag een asus a7nx8 opgehaald pracht bord loopt perfect maar ik stoot tegen 1 probleem aan en dat is dat ik die audiotools niet krijg geinstalleerd soundstorm heet het dacht ik.
hebben jullie enig idee hoe ik die aan de praat krijg?
heb die all-in-one drivers al geinstalleerd maar nog steeds niet :(
plz help me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-09 14:04
Verkeerde topictitel, en er is geloof ik al een GROOT a7n8x topic, dus post daar ff je probleem.

Ik zie net dat dat topic dicht is, en dat er veel diverse losse posts zijn mbt de a7n8x.

Lekker duidelijk dan :)

Maar je topictitel is wel errug onduidelijk..

MODJE, wordt het niet weer eens tijd voor een groot a7n8x topic, waar alle posts in kunnen :? :)

[ Voor 63% gewijzigd door Hoyden op 05-08-2003 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Welk OS heb je? gekeken of het betreffende OS ook de soundcard drivers onderstuent?
|:( staat in je sig... win2k SP4... nvmd dan
afaik zou dat moeten werken...

[ Voor 34% gewijzigd door Fludizz op 05-08-2003 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Staat hij aan in de bios? zitten de jumpers goed (is bij mijn gigabyte bord namelijk wel zo, ivm front audio).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-09 10:41

yGiDoRp

Sawasdee

niet goed gelezen.

[ Voor 93% gewijzigd door yGiDoRp op 05-08-2003 16:27 ]

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

"en dat is dat ik die audiotools niet krijg geinstalleerd soundstorm heet het dacht ik"

En krijg je dan ook nog zoiets als een foutmelding? Zo ja, wat staat daarin? Al op de naar alle waarschijnlijkheid meegeleverde cd gekeken? De readme file gelezen?

Dit probleem heeft overigens niks te zoeken in PMG - eerder in AV (geluids"kaart") of SA. Dat die geluidschip toevallig op je mobo zit betekend niet dat alle problemen daarmee in PMG horen..

Maar goed, zoek dus eerst zelf wat uit en geef meer info -veel meer info-. Zo kunnen we enkel gissen waarom het bij jou niet werkt. Gebruik in het vervolg ook een duidelijkere topictitel.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Addendum:
SandeR schreef op 05 August 2003 @ 16:25:
Verkeerde topictitel, en er is geloof ik al een GROOT a7n8x topic, dus post daar ff je probleem.

Ik zie net dat dat topic dicht is, en dat er veel diverse losse posts zijn mbt de a7n8x.

Lekker duidelijk dan :)

Maar je topictitel is wel errug onduidelijk..

MODJE, wordt het niet weer eens tijd voor een groot a7n8x topic, waar alle posts in kunnen :? :)
Lees eens de 2e posting van de PMG sticky B)
Dit graag lezen eer je post :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.