Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi
over wat voor afstanden moet je verzenden? Hoevaak wil je het beeld updaten? Hoeveel ruimte en stroom heb je tot je beschikking?
Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana
betreft stroom heb ik 1 230volt stopcontact tot mijn beschikking, en de afstand is maximaal 3 kilometer, en het beeld moet streamend worden
Kijk eens voor 2 WAP11`s en 2 richt antennes. op www.routershop.nl staan wat setjes en losse componenten waarmee je een redelijk eind moet komen.
Er vanuitgaand dat je wel line of sight hebt.
Wordt alleen wel dure streamin video.
Er vanuitgaand dat je wel line of sight hebt.
Wordt alleen wel dure streamin video.
en als ik nu een wep11 en aan de andere kant een wap 11 neerzet kan dat
Ik denk dat je je beter eerst eens zelf kunt verdiepen hierin.shure-fan schreef op 05 August 2003 @ 15:30:
wat ik misschien binnenkort wil doen is een axis camera kopen en die ergens in de stad ophangen, en dan dat ie de beelden draadloos doorstuurt, wat kan ik dan het best hiervoor gebruiken,
graag geen gedoe met toestemmingen enzo, dat is allemaal al geregeld
De manier zoals je het nu post, is een typische helpdesk vraag.
En helpdesk vragen stel je aan de helpdesk, niet op GoT
Uit mijn hoofd zijn het geen goedkope cameratjes, en als je ook toestemmingen geregeld hebt e.d. zal het wel een iets groter dan gemiddeld hoobyprojectje zijn.
Me dunkt dat je dan ook best wel wat tijd en effort in dit gedeelte kunt steken, in plaats van het zonder ook maar enige voorm van extra info op GoT te plempen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()