Ik heb sinds kort een nieuwe pc maar nu krijg ik me DC10+ niet meer aan de praat. Als ik alles heb geinstalleerd zegt ie dat ie CAPCDC.DRV niet kan openen, in de FAQ van Pinnacle stond dat de kaart er dan niet goed zit ingestoken maar dat is wel. Ik heb 2 verschillende videokaarten geprobeerd, me nieuwe 64MB Geforce 440 MMX en een oude velocity 100 8MB AGP (in me vorige werkte die gewoon met deze kaart) maar nog steeds dezelfde foutmelding. Hier volgen de specs:
ECS K7S6A mobo | AMD 2400+ | Geforce 440 MMX 64MB/Velocity 100 8MB AGP
Pinnacle DC10+ met Studio 1 (geen WINXP ondersteuning) dus onder Windows '98 geinstalleerd
Me vorige pc waaronder ie wel werkte:
Mobo weet ik niet, ALI Chipset iig | AMD K6-II 450 Mhz | 128MB RAM | Velocity 100 8MB AGP
Bij Apparaatbeheer (PCI Multimedia Video Device) geeft ie wel een uitroepteken weer en zegt ie dat de stuurprogramma's niet zijn geinstalleerd maar die zijn wel degelijk geinstalleerd.
En ik heb de DC10+ in het tweede slot gestoken onder de videokaart. Ik weet niet of dat iets uitmaakt. (?)
Ben ik nog iets vergeten?
ECS K7S6A mobo | AMD 2400+ | Geforce 440 MMX 64MB/Velocity 100 8MB AGP
Pinnacle DC10+ met Studio 1 (geen WINXP ondersteuning) dus onder Windows '98 geinstalleerd
Me vorige pc waaronder ie wel werkte:
Mobo weet ik niet, ALI Chipset iig | AMD K6-II 450 Mhz | 128MB RAM | Velocity 100 8MB AGP
Bij Apparaatbeheer (PCI Multimedia Video Device) geeft ie wel een uitroepteken weer en zegt ie dat de stuurprogramma's niet zijn geinstalleerd maar die zijn wel degelijk geinstalleerd.
En ik heb de DC10+ in het tweede slot gestoken onder de videokaart. Ik weet niet of dat iets uitmaakt. (?)
Ben ik nog iets vergeten?