ISDN in dusseldorf

Pagina: 1
Acties:

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:42

TF

bla bla

Topicstarter
Is de ISDN in Dusseldorf (duitsland duh) hetzelfde als in Nederland? En waar moet ik op letten als ik naar Nederland wil inbellen.

Ik heb een PCMCIA kaartje van Xircom ... In nederland gekocht

[ Voor 49% gewijzigd door TF op 05-08-2003 15:13 ]

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:58
+31 en dan de eerste 0 weglaten
dat is voor vraag 2

vraag 1 weet ik zo niet

Tijd van werken, tijd van rusten

Verwijderd

Check het internationale inbelnr v/d isp. De 06760 nr's zijn namelijk niet te bereiken vanuit het buitenland.

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17:57

Wokschotel

Op 6 wielen

Duitsland is zo'n beetje de bakermat van ISDN en gebruikt dezelfde standaarden als Nederland. Geen probleem dus.

• Sundead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-04-2024
Zolang het gebruikte protocol (In NL Euro/DSS1) hetzelfde is mag het geen problemen opleveren. (alleen ff rekening met de nummers houden zoals eerder aangegeven)

• TF

TF

bla bla

Topicstarter
nou het gaat eigenlijk meer over de standaard.

Is het Euro-ISDN? of word er her en der nog een andere standaard gebruikt. Even googelen leverde op dat praktisch heel duitsland op Euro-ISDN zit.

Maar wat is 'praktisch' heel duitsland... ook dusseldorf? En worden er RJ45 connectors gebruikt e.d.

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
De standaard van ISDN is hetzelfde, dus over apperatuur compatibiliteit hoef je je geen zorgen te maken denk ik. Wellicht dat als je een KPN ISDN telefoon aan een duits net hangt dat niet alle features werken, maar dat is een ander verhaal. Inbellen naar een Internet provider zou geen probleem mogen opleveren.

Zijn er in Duitsland trouwens geen gratis providers? Dat zou een hoop telefoonkosten schelen denk ik....

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• TF

TF

bla bla

Topicstarter
maartena schreef op 05 August 2003 @ 18:19:
De standaard van ISDN is hetzelfde, dus over apperatuur compatibiliteit hoef je je geen zorgen te maken denk ik. Wellicht dat als je een KPN ISDN telefoon aan een duits net hangt dat niet alle features werken, maar dat is een ander verhaal. Inbellen naar een Internet provider zou geen probleem mogen opleveren.

Zijn er in Duitsland trouwens geen gratis providers? Dat zou een hoop telefoonkosten schelen denk ik....
nee het is echt de bedoeling dat hij naar NL inbelt...met callback gaat het allemaal wel meevallen!
Pagina: 1