Toon posts:

2 verschillende vragen over gsm.

Pagina: 1
Acties:
  • 163 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hallo..
ik heb 2 vraagjes. van uiteenlopende onderwerpen.

vraag 1:
Waar kan ik van die nokia laders krijgen waar je een 9V battarij in kan doen en daar je nokia op aansluiten. dat hij dan oplaad vanaf die battarij.

Vraag 2:
ik heb nu al 10000x geprobeert met de Orange klanten service te bellen, maar ik krijg nooit iemand aan de lijn..
Weten jullie wanneer we kunnen MMSen met orange????

als jullie hier antwoord op weten zijn jullie GOT Masters :*)

[edit]
heb stad en land al afgezocht naar die dingen.
er was in renesse iemand die er 1 had maar hij was al weg voor ik kon vragen waar hij hem gekocht had.

Nog ff wat anders..

kun je ook overstappen van provider..??? dus van orange naar T mobile of kpn ofzo..?? op die sites van hun bereik je ook niks...

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2003 15:29 ]

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-02 21:41
Vraag 1: Ga naar de Phonehouse of iets dergelijks, als ze daar niks hebben kun naar een electronica winkel gaan.

Vraag 2: Weet ik niet, op de site van www.orange.nl kom niks voor

succes ermee

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 August 2003 @ 15:08:
Vraag 2:
ik heb nu al 10000x geprobeert met de Orange klanten service te bellen, maar ik krijg nooit iemand aan de lijn..
Weten jullie wanneer we kunnen MMSen met orange????
Vanaf begin oktober moet MMS'en mogelijk zijn...

En je raakt zeker verdwaald in de IVR van Orange? Dan moet je eerst een optie kiezen (willekeurig) en daarna de 0 (voor het Help menu) en daarna 9. Dan krijg je meteen iemand aan de lijn.

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-01 11:56
Cyrus The Virus schreef op 05 August 2003 @ 15:18:
Vraag 1: Ga naar de Phonehouse of iets dergelijks, als ze daar niks hebben kun naar een electronica winkel gaan.

Vraag 2: Weet ik niet, op de site van www.orange.nl kom niks voor

succes ermee
Orange heeft ook van die "Orange shops". Lekker oranje winkel :-P
In Groningen zit er iig wel 1 (op de Herestraat). Ben er toevallig laatst bij langs gelopen.
Lijkt me toch dat ze je dara wel kunnen helpen...

• 404error
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:34

404error

Page Not Found

Vraag 1: Via google moet je toch wel wat kunnen vinden?!?

Vraag 2: Orange blijft het maar uitstellen, eerst was het juni, toen augustus, en nu blijkbaar dus al oktober... Afwachten dus...

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

• SubSoNick
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-03-2024
Fijne reply Cyrus the Virus !!! Hier is hij echt mee geholpen.

Ik heb dat nu ook altijd dan zie ik een topic waar ik niks zinnigs of nuttigs over te zeggen heb, en dan zet ik er wat onzin neer.

Plank:

Ik denk dat je vraag over je orange MMS wel is beantwoord. Wat betreft die lader kun je kijken op targus.com. Een query in google in de trend van gsm lader batterij had jou ook het gewenste zoekresultaat gegeven.

www.oudshoorn.it | MCTIP | JNCIA-FWV | 3CX certified Pro | Swyxware SCTA

Verwijderd

Topicstarter
op targus.com kan ik niet echt vinden wat ik zoek maar toch bedankt voor de moeite..
zo`n lader zal toch wel een speciale naam hebben ofzo.... is er niemand in het bezit van zo`n ding hier????
tis gewoon een apparaatje waar je je tel aan doet en dat je dan kan opladen zonder stopcontact in de buurt.

• Falskdansker
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 augustus 2003 @ 15:08:
vraag 1:
Waar kan ik van die nokia laders krijgen waar je een 9V battarij in kan doen en daar je nokia op aansluiten. dat hij dan oplaad vanaf die battarij.
Ik ga er denk ik ook eentje kopen. Ze hebben hem http://www.vodafoneshop.d...468&artikel_daten_id=2208 (Duitsland) en http://www.shopdk-roskild...uk/default.asp?pageid=152 (Denemarken), die laatste verstuurd zeker naar Nederland, maar van de eerste weet ik het niet helemaal zeker. De eerste (Vodafone, €9,99) is voor Nokia, Siemens en nog twee andere merken, en bij de tweede (Roskilde Festival) kun je kiezen tussen vier versies à €10,00

[ Voor 8% gewijzigd door Falskdansker op 05-08-2003 22:58 ]

Steam

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:05
MMS wordt verwacht in het laatste kwartaal van dit jaar (vrij ruim dus...). Ze beheersen de techniek wel degelijk maar willen de kwaliteit kunnen waarborgen voordat ze het definitief aanbieden. Bij de overige providers werkt het namelijk nog steeds niet naar behoren (voor het mms'en van de ene provider naar de andere gaat het redelijk vaak mis). Orange wil eerst duidelijke afspraken maken met de andere providers alvorens MMS definitief in te voeren. Zo hebben ze dat ook gedaan met de tegenhanger van I-mode en Vodafone live, Share dus --> eerst uitvoerig testen en dan pas invoeren. Het lijkt vaak alsof Orange achter de feiten aanloopt, maar ik denk dat hun visie niet zo verkeerd is.

Dit alles komt uit zeer betrouwbare bron ;)

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz die in duitsland kanniet naar nederland verstuurd worden en die site in denemarken geeft een error als ik wil bestellen.. :( beetje jammer..
Pagina: 1