Nog maar even een reactie van deze onder vuur genomen nieuwsposter.
Neem me niet kwalijk, maar daar ben je toch nieuwsposter voor? Als je daar geen zin of tijd voor hebt moet je geen nieuwsposter zijn. Dat hoort er gewoon bij. Als er iets leuks in de nieuwsqueue staat heb je mazzel!
Daar geef ik je compleet gelijk in. Ik zeg ook niet dat ik dat vervelend vind, maar gaf dit alleen als argument om aan te geven dat het toch belangrijk is dat je nieuws submit. De posters willen en kunnen wel zelf zoeken, maar het duurt dan gewoon wat langer. En dan kunnen er dus minder postings in dezelfde tijd geschreven worden.
Toen ik pas bij t.net "zat" poste ik wel eens nieuws want het werd ook geplaatst (ook met mijn naam) en DAT MAAKT HET LEUK.
Aangezien dat niet meer gebeurt (bij mij iig nie) doe ik het niet meer of zelden.
Zoals ik al zei, dit doen we dus wel. Het kan echter gebeuren dat een nieuwsposter het door jouw gesubmitte nieuws oninteressant vond en het daarna verwijderde. Dan komt later submitter 2, die hetzelfde nieuws instuurt. Ziet toevallig een andere nieuwsposter het bericht kan het zo zijn dat deze persoon wel vindt dat het interessant is. En zo verschijnt een tijdje later jouw bericht met een andere naam. Erg vervelend, maar onoverkomelijk.
Dit is de keerzijde van een grote hoeveelheid nieuwsposters. Bij journalistiek komt ongewenst ook altijd een beetje eigen mening van de journalist naar voren, wat bovenstaande situatie kan opleveren.
(het blijft een goede site, maar een beetje (ahem ) commentaar kan geen kwaad)
Uiteraard, een beetje gezeik like this op z'n tijd houdt ons scherp en bezorgt mij weer wat extra werk

.
Bij jou was het toch 'As The World Turns' wat je van het 'tweaken' afhield
Iedereen heeft zo z'n zwakheden
Mark Timmer