Toon posts:

welke netwerk kaart heb ik?

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net mn win 98 opnieuw geinstaleerd.alles ging goed totdat ik mn adsl verbinding wou instaleren..ik krijg dan een rnaapp en een rundll32 error en daarna een explorer error. ik heb hier begrepen dat dit vaak aan de ethernet kaart kan liggen..kan kloppen ik heb namelijk volgens mij niet de juiste software voor mn kaart...
probleem is dat ik niet weet welke kaart ik heb, ik heb mn comp open gemaakt ik zie daar alleen een klein stickertje waar sw 10-100 pci\B op staat ik heb daar op gegoogled maar kreeg niet echt een goede site..
kennen jullie een programma die mn comp analyseert en me dan precies kan vertellen wat er in mn comp zit?

• Boogie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-04 04:51
- Heb je een losse netwerkkaart?
Wat staat er op de grootste chip op die kaart?
-Heb je een geïntegreerde netwerkkaart?
Wat voor chipset heb je?

Verwijderd

Ga maar uit van een realtek 8139 controller

Verwijderd

Probeer AIDA32 eens die analyseert het systeem en geeft hier info over. Misschien dat ie ook je netwerk kaart herkent.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Zie de SA FAQ: Welke hard- en software heeft deze PC?

Als het daar niet mee lukt, vraag het dan maar even opnieuw maar het is niet een vraag over een OS dus doe maar niet in WOS, zoals in Windows Operated Systems - Policy al is te lezen ;)
[search=welke netwerkkaart] levert ook al veel trouwens, maar met bovenstaande tips kom je er al waarschijnlijk :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.