Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[BUG] Het moven & posten van een bericht

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Topicstarter
Ik heb zonet een Schop een Modje bericht gemoved.
Daarvoor had ik dus een forum aangeven (In dit geval Doktersoverleg ), en ik had in het quickreplyscherm een reply voor dat topic getikt.
Aangezien ik even een preview wilde zien van de reply, maakte ik gebruik van de knop 'verwerk & bekijk bericht', waarna ik m'n reply geparsed kon zien.
Daarna drukte ik op 'verstuur bericht'.

Daarna kreeg ik de volgende foutmelding:
Er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens, of ga terug.

User not allowed to create a message in this topic
(Interne identificatie: topic::new_message::not_allowed)
M.a.w. : Er staat nu een topic in Doktersoverleg zonder mijn toelichting :+
Wat er volgens mij fout is gegaan, is dat React eerst de move heeft uitgevoerd, en daarna probeerd de reply te posten, hetgeen niet gaat, aangezien ik niet mag posten in Doktersoverleg

Zou dit omgedraait kunnen worden ? Dus eerst het posten van het bericht, en daarna de move :?

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-11 11:07

Jaymz

Keep on moving !

Dat komt volgens mij door de verwerk en bekijk bericht. Je zou dus eigenlijk alleen een bekijk bericht willen, zonder verwerk ;)

Toen je um bekeek movde je um, daarna deed je pas een reactie plaatsen ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Jaymz op 05-08-2003 14:15 ]

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Topicstarter
Jaymz schreef op 05 augustus 2003 @ 14:14:
Dat komt volgens mij door de verwerk en bekijk bericht. Je zou dus eigenlijk alleen een bekijk bericht willen, zonder verwerk ;)

Toen je um bekeek movde je um, daarna deed je pas een reactie plaatsen ;)
Jups, maar ik snap niet wat ik uberhaupt aan die knop heb, als ik hem niet op deze manier, die mij het meest logisch lijkt, kan gebruiken..

Het enige wat ik zou kunnen doen, is een 'gewone' reply tikken, en daarna via de topicadmin het topic moven.. maar eerlijk gezegd vind ik dat helemaal niet logisch :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 19:18

chem

Reist de wereld rond

Het is een samenloop van omstandigheden. React voert de handelingen inderdaad uit, maar skipt de post-actie (maar doet wel de nodige checks).

Aangezien het wijzigen van de volgorde een chaos zou creeren (en onjuistheden), gaat dat niet lukken. Ook een 'preview' knop niet, aangezien er geen scherm/actie is om de preview te tonen *en* de frontend admin te laten zien.

Helaas, maar niet echt op te lossen.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Dit topic is gesloten.