Logitech Cordless Desktop Deluxe en Mousemanoptical Cordless

Pagina: 1
Acties:

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-07 14:25
Ik heb hier 2 pc`s naast elkaar staan een nieuwe en een ouwe. Nu heeft de nieuwe een Logitecht Cordless Desktop Deluxe (mouse en keyplank dus) waarbij de Muis op kanaal 2 zit. En het toestenbord op kanaal 1. Nu zit de mouseman van de andere pc ook op kanaal 1 en dat stoort dus.

Nu ben ik al bezig geweest om die mouse op kanaal 3 te krijgen alleen hij blijft of 1 of 2 iemand enig idee hoe dit moet ? Logitech zelf zegt niks op de site. En ook Got search weet het niet. ( nou ja hij vind wel wat maar daar staat geen antwoord bij)

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-07 14:25
KICK

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

sja kan je denk ik weinig aan doen, als ze allebei op hetzelfde kanaal zet storen ze natuurlijk. maar ik heb er zelf ook 1 (toetsenbord+muis) en daar zitten idd ook maar 2 kanalen op.

maybe kun je ze allebei op hetzelfde kanaal zetten, heb ik zelf nog niet geprobeerd maar het zijn 2 hele verschillende invoerapparaten dus misschien dat hij er dan 2 op 1 kanaal kan zetten omdat de signalen toch verschillend zijn.

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1