Toon posts:

computer loopt vast, xp beschuldigd videokaart...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn computer loopt steeds om de haverklap vast, onder de muisaanwijzer vormt zich een groene streep en ik kan de muis niet meer verticaal bewegen, op het toetsenboard reageert hij niet meer, dan reset windows de pc. Bij het herstarten geeft windows xp aan dat het ligt aan de videokaart.
Ik heb een ati radeon 9200 met slotcooling met een 8xagp ding zonder fan.
Weet iemand waar het aan kan liggen? Of is mijn kaart gewoon kapot?

• Wolfje666
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-12-2025

Wolfje666

Shooter fanatic

Meer info nodig.
Wat zijn je specs e.d.
Maarre zie hier voordat je een vraag topic opent.
Het lijkt er iig niet op dat je vid.kaart kapot is.

[ Voor 27% gewijzigd door Wolfje666 op 05-08-2003 13:12 ]

De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign

Verwijderd

Topicstarter
specs?...hoe het gebeurd, wat ik voor systeem heb ofzo?
Gewoon tijdens het werken achter de pc loopt de pc vast 3 van de 4 x blijft de muis dus horizontaal hangen met een groene streep en daarna komt er een ernstig misvormd scherm met verticale rare strepen en een onleesbaar bericht over een apparaat fout...dan resettie hem. Zelfs als dat hardware acceleratie tijdens windows uit staat
Ik gebruik windows XP, met AMD athlon xp 2000+ en de rest staat er al.

Verwijderd

Topicstarter
specs (net g'zien wat dat is)

CPU: AMD athlon xp 2000+
MOBO/MEM: MSI MB KT4 V KT400 AMD, normaal 333mhz fsb, 400mhz ddr maar draai wegens cpu met 166mhz fsb en 333mhz ddr (met gegeugen geschikt voor 400mhz).
HDD: Western DIgital 80gb 8mb cache
Videokaart: Ati Radeon 9200, mem en core ???mhz, 128mb ram (nog niet opgevoerd)
xras: Tvkaart, sbracket, dbracket, lankaart, cdrw, dvd

Verwijderd

Het lijkt erop dat je vga kaart defect is. Heb je niet een vervanger liggen ?

Verwijderd

Topicstarter
toch wel, sh*t, net nieuw, bijna opgevoerd! Gelukkig heb ik nog wel een vervanger, maar die heeft een core en mem bij de 70 mhz, en wil nouwelijks met xp werken.
Ik heb de kaart nog (net) niet opgevoerd, maar heb de verpakking al weggedaan, kan ik er nog garantie op krijgen?

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:18

Sick Nick

Drop the top!

zonder oorspronkelijke doos lijkt het me dat de winkel er geen garantie op geeft. Die moet je gewoon hebben. Je zou naar de producent zelf kunnen gaan voor een RMA.

• Soggy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:16

Soggy

vroemmmm

Tuurlijk heb je er garantie op. Ook zonder verpakking, zolang je de bon maar hebt. Desnoods de hele case meenemen naar de leverancier. Ze hebben vaak een speciale kaart (ben de naam ff kwijt) die ze in een slot van je mobo prikken en die geeft vaak exact aan wat er kapot is. Scheelt je veel zoekwerk.

If it works, tweak it

Verwijderd

Topicstarter
De bon heb ik nog! Ik zal het proberen. Tnx

Verwijderd

Topicstarter
nog ff een replytje... ik heb hem gelijk terug gebracht en de nieuwe loopt perfect! tnx

Verwijderd

strepen over je beeld duidt op kapot vga-geheugen
Pagina: 1