Toshiba ts21i doet niet zoveel

Pagina: 1
Acties:

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:46
Mijn oohj zo goeie toshiba ts21i lijkt steeds meer dood te gaan ;(. Eerst een batterij stuk, te hoge weerstand...
En nu heb ik dus met de tweede batterij begonnen, en dat is ook niet echt super ;(.
Hij gaat wel aan, je kijgt wit scherm en vliegt daarna weer uit :? Iemand een idee wat ik er aan kan doen?

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-05 17:29

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

ding nog geen jaar oud? Lang verkoper en onder fabrieksgarantie laten repareren/omruilen (je zult het toestel een dag of 10 (werkdagen, dus 2 week effectief) kwijt zijn)

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:46
Kippenijzer schreef op 05 augustus 2003 @ 12:59:
ding nog geen jaar oud? Lang verkoper en onder fabrieksgarantie laten repareren/omruilen (je zult het toestel een dag of 10 (werkdagen, dus 2 week effectief) kwijt zijn)
En nu laad ie weer op 8)7. Heb gevraagd bij primafoon, wat een zeik medewerker zeg in arnhem :r . En die vertelde dat ik maar 3 maanden garantie had op me batterij ?

Het ding is niet stuk, maar hij doet hetook neit goed 8)7 :+.

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-05 17:29

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Termi schreef op 05 augustus 2003 @ 13:01:
[...]

En nu laad ie weer op 8)7. Heb gevraagd bij primafoon, wat een zeik medewerker zeg in arnhem :r . En die vertelde dat ik maar 3 maanden garantie had op me batterij ?

Het ding is niet stuk, maar hij doet hetook neit goed 8)7 :+.
Klopt, battarij gaat het ook niet om, je moet het gooien op een defect toestel, je heb je 2e battarij pas net in gebruik genomen toch? "Hoi, ik heb er net een nieuwe battarij in gedaan omdat ik dacht dat het daaraan lag, maar het ding doet nog steeds geen klooi" en adviesje om naar een Bussiness Center te gaan, die zijn meestal iets behulpzamer... KPN moet maar meer Primafoon afstoten aa de Tell Me :)

• 404error
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-05 22:59

404error

Page Not Found

De primafoon moet die I-mode toestellen gewoon aannemen voor reparatie, ze hebben er wel een handje van om te zeggen dat het niet zo is maar dat klopt dus niet.

Goed doorzeuren, desnoods naar de manager vragen...

Groet, een KPN-medewerker (nee, gelukkig geen primafoon, maar I-mode afdeling)

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica