Toon posts:

Internet Explorer gebruikt m'n verbinding niet!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!

Ik ben pas verhuisd, en moet nog wel effe wachten voordat de ADSL-aanvraag rond is. Tot die tijd moet ik het hoogstnoodzakelijke maar weer eens via de modem doen (aaj, da’s lang geleden). Ik stel braaf een inbelverbinding in voor KPN Direct Internet (hoef je niet voor te registreren enzo maar gewoon 06760 12321 kiezen).

Ik kan nu verbinding maken met KPN, ik kan een Explorer openen, maar nu zou het toch wel handig zijn als die ook “met elkaar gaan praten”. De verbinding is braaf niks aan het doen terwijl Explorer zegt dat hij geen zoekfunctie kan vinden o.i.d. (‘k weet ’t niet precies meer, ’t was laat gisteravond)

De modem (Sweex 56K) werkt correct volgens Windows (XP Professional), logisch, want hij maakt een verbinding. Hij doet er alleen niks mee.

Wie – o - wie weet hoe ik dit mysterie kan oplossen?
Bij voorbaat dank

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:28

samo

yo/wassup

simpelste oplossing: gebruik in IE de internetverbindingenwizard eens...
Da wil meestal wel helpen.
Anders in je connections scherm dwingen dat ie de dialup gebruikt...

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

in je iexplore gaan naar tools, internetoptions, connections en hier kun je de verbindingen instellen die je iexplore moet gebruiken.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

1. Krijg je een ip-adres van je provider?
2. Kan je wel bijv. mail ophalen?
3. In IE: TOOLS | INTERNET OPTIONS... | CONNECTION.
Stel hier in dat IE je huidige verbinding gebruikt. Laat desnoods IE die verbinding opzetten.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Is inderdaad de simpelste oplossing, en dat heb ik ook een keer of 10 gedaan gisteren...
zonder resultaat helaas...