Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus vakantie foto's gemaakt, en een aantal zijn te donker en heb ik dus met adobe elements geedit.
Als ik ze nu geedit naar Pixum opstuur. hoe krijg ik ze dan terug??
En ik moet de foto's ook op cd zetten en naar de hema brengen (voor iemand anders) Hoe kan ik dit nu het beste doen?? De foto's onveranderd laten??

Verwijderd

gewoon proberen!!

Verwijderd

Topicstarter
zijn 100 foto's beetje duur om uit te proberen.

Verwijderd

De foto's worden toch afgedrukt zoals je ze op het scherm ziet. Dus als ze standaard te donker zijn moet je de geedite foto's opsturen. Lijkt me toch duidelijk!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:49

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

dan doe je er 3 ...
de foto's zijn gewoon printjes op fotopapier, dus als je het laat afdrukken krijg je gewoon wat je opstuurt. Is ook leuk als je een cd-hoesje wilt maken. (maar zorg wel dat de verhoudingen blijven kloppen, anders knippen ze er stukken vanaf).

ping 127.212.23.124

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:30
Je krijgt de foto's terug op het formaat wat je zelf selecteerd.
Met het programma pixumup (van de site te downloaden) kun je zelf eerst selecteren welke foto's je wilt uploaden en deze komen dan ook in 1 map te staan bij je web interface.
Ik hoop dat je met editten de foto's ook naar een 2:3 formaat hebt terug gebracht omdat je anders 10x 13.5 foto's krijg ipv 10x15.
Ik ben zelf zeer te spreken over pixum en ik bestel ook nergens anders.
Het duurt na betaling ongeveer 2 tot 3 werkdagen voordat je ze thuis krijgt.
En de eerste 10 foto's die je besteld zijn gratis (als nieuw lid, lidmaatschap is gratis)

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Pagina: 1